خبرنگار العالم گزارش داد:

ضعف روحیه عناصر مسلح با ادامه عملیات ارتش سوریه

ضعف روحیه عناصر مسلح با ادامه عملیات ارتش سوریه
شنبه 23 دی 1396 - 15:01

به گزارش خبرنگار العالم از سوریه ،خبرهای نادرستی با هدف تقویت روحیه عناصر مسلح که درنتیجه پیشروی گسترده ارتش سوریه و هم پیمانانش در حومه ادلب و حماه و حلب و رسیدن آن ها به اطراف فرودگاه نظامی ابوالضهور تضعیف شده، منتشر شده است.

العالمسوریه

این درحالیست که ارتش سوریه همه مواضعی را که جبهه النصره و گروه های وابسته به آن در 48 ساعت گذشته درحومه جنوب شرق ادلب به سمت آن پیشروی کرده بودند، باز پس گرفت و تلفاتی را به عناصر و مسئولان میدانی و نظامی این گروه ها وارد کرد.

گفتنی است درحالیکه عناصر مسلح درحال حرکت به سمت مواضع ارتش سوریه در اطراف روستاهای خریبه و ربیعه درموحه جنوب شرق ادلب بودند، نیروهای ارتش سوریه دو خودروی بمب گذاری شده را قبل از رسیدن به هدف آن ها منفجر کردند که درنتیجه حمله عناصر مسلح را ناکام گذاشت و به نیروهای مهاجم ، تلفات بسیاری وارد کرد.

دراین حال، عملیات ارتش سوریه درحومه جنوب شرقی حلب همچنان ادامه دارد و این نیروها توانستند مناطق الصفا ، تليل الصفا ، كفر كار ، بنان ، ام جرن ، الزراعة ، برج الرمان ،حفرة الحص ، ابو غتة و جب جاسم واقع در جنوب شهر السفیره را پس از درگیری با عناصر جبهه النصره و گروه های وابسته به آن ، آزاد کنند.

خبرنگار العالم درگزارشی دیگر افزود که عناصر مسلح در غوطه شرقی دمشق، با حملات راکتی و خمپاره ای ، منازل شهروندان در ضاحیه الاسد را هدف قرار دادند.

215

 

پربیننده ترین خبرها