در آستانه انتخابات رياست جمهوري مطرح شد

هشدار اخوان المسلمين درباره تحركات عناصر مبارك

هشدار اخوان المسلمين درباره تحركات عناصر مبارك
چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 03:23

قاهره (العالم) ـ عضو كميته روابط خارجي در حزب آزادي و عدالت مصر وابسته به اخوان المسلمين بر ضرورت برگزاري سالم و عاري از تقلب انتخابات رياست جمهوري تاكيد كرد و درباره تلاش عناصر رژيم مبارك براي ماندن در قدرت هشدار داد.

 وليد حداد سه شنبه شب در گفت وگو با شبكه خبري العالم، پيش بيني كرد كه انتخابات به مرحله دوم كشيده شود و محمد مرسي نامزد اين حزب با يكي ديگر از نامزدها رقابت كند.

وي در باره پديده حمايتهاي مالي با اغراض سياسي در انتخابات هشدار داد و گفت: اين پديده بسيار خطرناك است. رژيم سابق قبل از واگذاري كامل قدرت به غيرنظاميان هنوز نفسهاي آخر خود را مي كشد، عناصر پس مانده اين رژيم تلاش مي كنند همچنان در قدرت بمانند.

وي ابراز اميداوري كرد كه هيچ تقلبي در انتخابات صورت نگيرد و انتخابات به صورت سالم برگزار شود.

حداد گفت: ما درصدد رها شدن از دوران حسني مبارك هستيم دوراني كه ملت مصر در آن به شدت تحت ظلم و ستم قرار گرفتند و اوضاع اقتصادي كشور و روابط خارجي ميان مصر و بيشتر كشورهاي جهان رو به افول نهاد. 

وي در باره پيش بيني هايش درخصوص نتايج انتخابات، اظهار داشت: محمد مرسي تقريبا به ميزان 40 درصد در انتخابات خارج از كشور در صدر قرار گرفت و ما اميدواريم كه به كرسي رياست جمهوري در دور اول انتخابات دست يابيم هرچند كه برخي نشانه ها حاكي از احتمال كشيده شدن انتخابات به مرحله دوم ميان محمد مرسي و يكي ديگر از نامزدهاست.

انتخابات رياست جمهوري مصر در روزهاي 23 و 24 ماه جاري ميلادي (3و 4 خرداد) و با رقابت ميان 13 نامزد برگزار مي شود.

11:51

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها