آزادی فحشا در امارات

آزادی فحشا در امارات
چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 05:05

درحاليکه مسئولان اماراتي هرگونه تحرک فعالان اجتماعي و حقوقي را به شدت سرکوب کرده، و حتي فعالان را به لغو تابعيت تهديد مي کنند، تبليغات براي دعوت به روسپي گري در اين کشور، جايگاه خاصي را در سايتهاي اينترنتي بيگانه پيدا کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سایت "الوطن" نوشت: هر انسانی با مواجه شدن با چنین تبلیغاتی، این سئوال در ذهنش ایجاد می شود که چگونه در یک کشور اسلامی، روسپی گری آزاد است. و بعنوان مثال یک آمریکایی که با این تبلیغات روبرو می شود، می پرسد آیا این عمل در اسلام آزاد است، چه پاسخی می توان به او داد؟

الوطن ادامه داد: طبیعتا آنچه که در دبی آزاد است، تا این حد در کشورهای دیگر عربی آزاد نیست. البته نه به این معنا که در کشورهای عربی دیگر فحشا وجود ندارد، بلکه این امر در کشورهای عربی دیگر به اندازه دبی علنی و گسترده نیست.

این پایگاه خاطرنشان کرد: مسأله تأسف بار آن است که مسئولان اماراتی، فعالان حقوقی را که خواستار آزادی و تغییر در این کشور هستند به زندان می اندازند و تابعیت آنها را لغو می کنند،  ولی در عین حال به روسپی ها مجوز اقامت داده و حتی گاهی امنیت آنها تأمین می کنند تا "دبی" نمادی از شرق برای غربی ها باشد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها