ورود تجهيزات نظامی و نيروهای كمكی ارتش تركيه به مناطق مرزی جنوب اين كشور با سوريه

ورود تجهيزات نظامی و نيروهای كمكی ارتش تركيه به مناطق مرزی جنوب اين كشور با سوريه
دوشنبه 25 دی 1396 - 06:31

تعدادی از خودروهای نظامی ارتش ترکیه به منظور پشتیبانی از نیروهای امنیتی در مرزهای جنوبی این کشور با سوریه روز یکشنبه وارد استان هاتای شدند .

منابع خبری و شاهدان اعلام کردند تعدادی از خودروهای مجهز به تجهیزات نظامی و نفربر روز یکشنبه در میان تدابیر امنیتی شدید وارد منطقه ریحانلی شدند. 
این در حالی است که یگان های توپخانه ارتش ترکیه روز شنبه مواضع نیروهای موسوم به سوریه دموکراتیک ( پ ی د) را در شهرک عفرین در استان حلب در شمال سوریه گلوله باران کردند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی از هاتای، در همین حال منابع نظام از ورود یگان های پشتیبانی جدید ارتش ترکیه به استان شانلی اورفه در جنوب شرق این کشور خبر دادند.
منابع نظامی افزودند تجهیزات نظامی جدید شامل کاروانی از نیروها و خودروهای زرهی وارد شانلی اورفه شدند تا به زودی به یگان های ارتش ترکیه  مستقر در استان غازی آنتب در جنوب شرق کشور ملحق شوند.
منابع نظامی تاکید کردند نیروها و خودروها کمکی از استان ماردین وارد شانلی اورفه شدند . این کار در چارچوب تقویت یگان های نظامی ارتش ترکیه در مرزهای مشترک با سوریه صورت گرفت.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه هشدار داد ارتش ترکیه به زودی به شهرک عفرین که در کنترل جنگجویان کرد سوریه قرار دارد، حمله خواهند کرد.
131/111

پربیننده ترین خبرها