عضو پارلمان مصر:

بدخواهان ازدستاوردهاي اسلامگرايان كينه دارند

بدخواهان ازدستاوردهاي اسلامگرايان كينه دارند
پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 - 03:43

اسكندريه (العالم) – نماينده مجلس مصر گفت: عده اي نسبت به دستاوردها و موفقيت هاي اسلام گرايان در انتخابات مجلس كينه دارند اما ملت مصر قادر است به دور از جنجال سياسي و تروريسم فكري، نامزد مورد نظر خود را با آزادي كامل انتخاب كند.

صابر ابوالفتوح پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم افزود: ملت مصر امروز در فضاي دموكراسي بسر مي برد و با اراده اي آزاد رييس جمهوري آينده كشور را انتخاب مي كند.

نماينده مجلس مصر از حزب آزادي و عدالت شاخه سياسي اخوان المسلمين تاكيد كرد كه  با توجه به انقلاب 25 ژانويه، ديگر محال است يك نظام ديكتاتوري جديد بر ملت مصر حاكم شود چون دموكراسي در روند سياسي مصر نهادينه شده است.
 
اين سياستمدار مصري تصريح كرد: حزب آزادي و عدالت در برابر چالشي خطير قرار دارد لذا اگر در چهار سال آينده بتواند توانمندي خود را براي خدمت به ملت مصر و تحقق اهداف انقلاب عظيم اين ملت ثابت كند، موفقيتي جاودان را براي خود ثبت خواهد كرد.

ابوالفتوح با اشاره به اين كه دموكراسي، راه ملت ها و نيروهاي سياسي جهان است، ابراز اميدواري كرد كه همه نيروهاي سياسي مصر با حزب آزادي و عدالت تعامل كنند و با انتخاب ملت مصر همسو شوند كه در اين صورت همه به سوي دموكراسي حركت خواهند كرد.

به گفته نماينده مجلس مصر، حمله تبليغاتي عليه حزب آزادي و عدالت ناشي از ضعف ساير نيروهاي سياسي در زمينه تاثيرگذاري بر افكار عمومي مصر و اين موضوع است كه نيروهاي مزبور فاقد طرحي واقعي به منظور نجات ملت از فسادي هستند كه در سي سال گذشته بر كشور حاكم بود.
tt-23-19:08 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها