فعالیت‌های سفارت رژیم صهیونیستی در اردن به زودی از سر گرفته می‏‌شود

فعالیت‌های سفارت رژیم صهیونیستی در اردن به زودی از سر گرفته می‏‌شود
جمعه 29 دی 1396 - 00:26

دفتر نخست‎وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‎ای اعلام کرد که سفارت «اسرائیل» در اردن هر چه سریعتر فعالیت‎های خود را از سر خواهد گرفت.

العالم-فلسطین اشغالی

به گزارش المیادین، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که سفارت آن در اردن به زودی فعالیت های خود را از سر خواهد گرفت.

رژیم صهیونیستی امروز پس از گذشته شش ماه از حادثه کشته شدن دو شهروند اردنی در سفارت این رژیم در امان، به طور رسمی از دولت اردن عذرخواهی کرد.

«محمد المؤمنی»، وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت اردن شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که اسرائیل با ارسال یادداشتی‌ در رابطه با حادثه سفارت رسما  ابراز تأسف و عذرخواهی کرده است.

سخنگوی دولت اردن در ارتباط با موافقت خانواده‌های شهدای اردنی در سفارت اسرائیل نیز گفت که خانواده‌های شهدا با عذرخواهی تل‌آویو و پرداخت غرامت برای آن‌ها موفقت کرده‌اند.

روز یکم مرداد ماه بعد از حوادث مسجد الاقصی، دو شهروند اردنی در حمله به سفارت اسرائیل در اردن از سوی «زبل»، نگهبان سفارت به ضرب گلوله کشته شدند.

به دنبال این حادثه، سفیر رژیم اسرائیل در اردن به همراه کارکنان سفارت اردن را ترک کردند و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم از ضارب تقدیر و تشکر کرد.

 

 

پربیننده ترین خبرها