رایزنی جابری‌انصاری و لاورنتیف در سوچی/ انجام هماهنگی‌ها برای نشست سه جانبه کشورهای ضامن

رایزنی جابری‌انصاری و لاورنتیف در سوچی/ انجام هماهنگی‌ها برای نشست سه جانبه کشورهای ضامن
شنبه 30 دی 1396 - 14:08

دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی و نماینده ویژه پوتین در امور سوریه امروز (شنبه) در سوچی درباره آخرین هماهنگی‌ها برای نشست سه جانبه کشورهای ضامن روند آستانه به گفت‌وگو پرداختند.

العالم _ ایران / سیاسی

حسین جابری‌انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه، که برای شرکت در نشستی با حضور مذاکره کنندگان روسیه و ترکیه به روسیه سفر کرده، بلافاصله پس از ورود به سوچی با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و رئیس هیأت مذاکره کننده روسیه در روند آستانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دستیار ارشد وزیر خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در بحران سوریه در این دیدار در مورد ترتیبات اجرایی برگزاری و برنامه‌های اجلاس گفت‌وگوی ملی سوریه که در دهم بهمن ماه جاری در سوچی برگزار می‌شود، بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار همچنین آخرین هماهنگی‌ها برای نشست سه جانبه کشورهای ضامن روند آستانه که امروز در سوچی برگزار می‌شود، به عمل آمد.

جابری‌انصاری روز گذشته نیز در مسکو با میخائیل باگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه دیدار و گفت‌‌وگو کرده بود.

 

پربیننده ترین خبرها