كشتار حمص نقشه شوم دشمنان سوريه است

كشتار حمص نقشه شوم دشمنان سوريه است
يکشنبه 7 خرداد 1391 - 13:11

دمشق (العالم) ـ رييس واحد سياسي سازمان مهاجران در دمشق تاكيد كرد كشتاري كه گروه هاي تروريسم ديروز (شنبه (6خرداد) در حومه حمص مرتكب شدند، يكي از نقشه هاي شوم و خبيثي است كه دشمنان سوريه در دستور كار قرار داده اند.

ضرار جمو يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: اينگونه كشتارها همزمان با مطرح شدن راه حل برای بحران سوريه و سفر يكي از مسوولان ميانجيگران به اين كشور صورت گرفته است.

وي افزود: دشمنان سوريه در شرايط كنوني از مرحله ترور مستقيم به مرحله كشتارها منتقل شده اند.

جمو گفت: اين جنايتكاران قاتل بايد ريشه كن شوند و نظام سوريه بايد به سمت رها شدن از اين افراد حركت كند و از لحاظ سياسي ديگر هيچ توجيهي باقي نمي ماند كه با اين افراد مقابله نشود.

وي به وجود نقشه اي سازمان يافته اشاره كرد و با اتهام به جامعه بين المللي در زمينه حمايت از اين قاتلان، افزود: جامعه بين الملل فقط به گسيل ناظران براي ثبت تعداد كشته شدگان از هوادارن نظام سوريه و نيز افراد مسلح اكتفا مي كند.

جمو اظهار داشت: ابتكار كوفي عنان نماينده سازمان ملل در امور سوريه به ضمانت هايي نياز دارد تا عملي شود، اين ابتكار نمي تواند موفقيت آميز باشد در حالي كه فقط مقامات سوريه از آن استقبال كرده و از لحاظ لجستيكي و عملي همه چيز را براي ناظران فراهم كردند ولي جامعه بين الملل هيچ اقدامي براي جلوگيري از اقدامات جنايتكاران مسلح اتخاذ نكرده و دست آنها را باز گذاشته است.

وي تصريح كرد: قاچاق سلاح از كشورهاي همسايه متوقف نشده است و اين علاوه بر آموزش گروه هاي مسلح در كشورهايي مانند تركيه و لبنان است.
23:40

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها