ادعای روزنامه عربستانی: موافقت AFC با بازی در زمین بی‌طرف!

ادعای روزنامه عربستانی: موافقت AFC با بازی در زمین بی‌طرف!
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 08:47

روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست امارات و عربستان برای بازی کردن با نماینده‌های ایران و قطر در زمین بی طرف موافقت کرده است.

العالم _ ایران / ورزشی

 لیگ قهرمانان آسیا در دو سال اخیر با سبک و سیاق خاصی برگزار شده است. تیم‌های عربستانی و ایرانی به خاطر مشکلات و تنش سیاسی بین دو کشور در خانه همدیگر به میدان نمی‌رفتند و کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون بازی در زمین بی طرف را اجرا کرد.

اختلاف سیاسی شدید عربستان و امارات با قطر باعث شده تا این دو کشور خواستار برگزاری بازی‌های  نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا با قطر در زمین بی‌طرف باشند.

روزنامه الریاضیة عربستان به نقل از یک منبع خاص که نخواست نامش فاش شود مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال  آسیا با خواسته امارات و عربستان موافقت کرده و بازی‌های نماینده‌های این دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا با نماینده های ایران و قطر در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

باشگاه الهلال عربستان که با تیم های العین (در صورت پیروزی برابر نماینده بحرین)، استقلال و الریان هم گروه است کشور کویت را به عنوان میزبان خود انتخاب کرده است، این‌ در حالی است که الاهلی که با تراکتور سازی (در صورت پیروزی برابر الجزیره در پلی‌آف) و پاختاکور و الغرافه  هم گروه است کشور امارات را به عنوان میزبان خود بر گزیده است.

پیش از این هیان اجرایی و کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب کرده بود که بازی تیم‌های قطر، عربستان و امارات به صورت رفت و برگشت و در خانه حریفان انجام شود.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها