معاون حزب كار مغرب:

ناتوانی دولت مغرب در حل مشكلات كشور

ناتوانی دولت مغرب در حل مشكلات كشور
دوشنبه 8 خرداد 1391 - 17:54

معاون حزب كار مغرب، از اهمال دولت كنوني كشور متبوعش به رياست "عبدالله بنكران" در حل مشكلات اقتصادي و اجتماعي كشور انتقاد كرد.

"عبدالقادر الزاير" روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم با اشاره به تظاهرات ضد دولتی روز گذشته با حضور ده ها هزار نفر از مردم در دار البيضاء پايتخت مغرب، گفت: دولت بنكران كه از 5 ماه قبل روي كار آمده است، بيش از آنكه عمل كند، حرف مي زند و شعار مي دهد و هيچ گامي در راستاي حل مشكلات جامعه برنمي دارد.

معاون حزب كار مغرب، تاكيد كرد که در كشور اصلاحات واقعي به اجرا در نيامده و بحران اجتماعي بويژه بيكاري روبه گسترش است.

اين عضو ارشد حزب كار با تاكيد بر حمايت اين حزب از حقوق اجتماعي و كرامت شهروندان و  كارگران مغربي و حق آنان در بهره مندي از دمكراسي، كار و زندگي شرافتمندانه، افزود: دولت كنوني در نتيجه انتخابات تقلبي روي كار آمده است و هر يك از وزيران كابينه مدعي مي شوند كه برنامه و طرحی براي اصلاح كشور دارند؛ اما تاكنون در هيچ مورد با هم به توافق نرسيده اند.

عبدالقادر الزاير، افزود: ملت مغرب اصلاحات واقعي، حل بحران اقتصادي و اجتماعي، تشكيل نهادهاي قانونمند، پارلماني قدرتمند و اجراي برنامه هاي واقعي براي توسعه و گذر از عقب ماندگي را خواستار است.

الزاير همچنين توزيع عادلانه ثروت را در كشور خواستار شد و گفت: نبايد 10درصد جامعه ثروت كشور را چپاول و 90 درصد ديگر زير خط فقر زندگي خود را سپري كنند.

05/28-19:03

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها