ابوالفتوح نتایج انتخابات مصر را رد کرد

ابوالفتوح نتایج انتخابات مصر را رد کرد
سه شنبه 9 خرداد 1391 - 04:18

انتخابات رياست جمهوري در مصر صداي همه را درآورده است، علاوه بر تجمع جوانان انقلابي در ميادين شهرها در اعتراض به نتايج اين انتخابات، حالا نوبت نامزدهاي انتخابات شده تا با ديده شک به نتايج آن نگريسته و آن را رد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، پس از آنکه کمتیه عالی انتخابات مصر نتایج نهایی انتخابات این کشور را اعلام کرد، نامزدهای ملی و مستقل این کشور هر کدام به نوعی معترض آن شده و از تقلب و دستکاری گسترده در آن خبر دادند.

در همین رابطه دکتر عبدالمنعم ابوالفتوح که انتظار می‌رفت در این انتخابات در جایگاه بالاتری قرار بگیرد، با اعتراض به به آرای اعلام شده، نتایج آن را رد کرد. ابوالفتوح که از وی به عنوان کاندیدای اسلام‌گرای میانه‌رو نام برده می‌شود در صریح‌ترین انتقاد خود نسبت به انتخابات اخیر، نتایج آن را رد کرده و در ادامه یادآور شده که طرف‌های خاص اقدام به خرید آرا کرده و حتی مانع از ورود نمایندگان کاندیداها به حوزه‌های اخذ رای شده‌اند.

حمدین صباحی دیگر نامزد انتخابات مصر نیز با تاکید بر تقلب گسترده و همه‌جانبه در انتخابات اخیر، نتایج آن را رد کرده بود. گفتنی است در این انتخابات محمد المرسی نامزد اخوان المسلمون و احمد شفیق آخرین نخست‌وزیر دوران مبارک به دور دوم رسیدند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها