حمله گسترده نظامیان صهیونیست به جنین و الخلیل

حمله گسترده نظامیان صهیونیست به جنین و الخلیل
جمعه 6 بهمن 1396 - 13:15

نظامیان رژیم صهیونیستی سپیده دم امروز جمعه و دیشب به منظور بازداشت "احمد الجرار"، به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرده و به بازرسی منازل مردم و بازداشت شهروندان پرداختند.

العالم - فلسطین اشغالی

در «جنین» نیروهای صهیونیست با حمله به شهر و اردوگاه جنین به بازجویی شهروندان در محل پرداختند.

شاهدان عینی گفتند نظامیان رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته در ورودی منطقه «واد برقین» و خیابان «حیفا» و «مثلث الشهدا» در جاده شرقی جنین مستقر شده و تمام مسیرهای منتهی به این شهر و اردوگاه آن را بستند.

شاهدان گفتند نظامیان صهیونیست به منازلی در منطقه «الحی الشرقی» و «واد برقین» که گفته می شود برخی از آنها متعلق به خویشاوندان «احمد الجرار» و برخی دیگر مربوط به دوستان وی که اخیرا بازداشت شده اند هست، وارد شدند. صهیونیست ها در این حمله از اهالی منازل بازجویی کردند. آنها در جستجوی «احمد الجرار» به شهرک «الیامون» در غرب «جنین» هم حمله کردند.

در راستای همین عملیات درگیری های گسترده ای نیز در اردوگاه «جنین» روی داد که در آنها تعدادی از شهروندان دچار خفگی با گاز اشک آور شدند. همچنین یک جوان به نام «ادهم مرعی» نیز هدف گلوله جنگی قرار گرفته و مجروح شد.

گفتنی است نظامیان رژیم صهیونیستی از 9 روز پیش «جنین» و اردوگاه «جنین» و منطقه «واد برقین» را به بهانه تعقیب فلسطینی ها مورد بازرسی قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری شهاب در «الخلیل» نیز نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «العروب» واقع در شمال شهر حمله کرده و به بازرسی منازل پرداختند.

 منابع محلی گفتند اسرائیلی ها منطقه «جبل جوهر» در شهر «الخلیل» را هم بازرسی کرده و به برخی منازل در اردوگاه «العروب» حمله و آنها را مورد بازرسی قرار دادند.

رژیم صهیونیستی همچنین بارها به منازل مردم در «کرانه باختری» و قدس حمله کرده و ضمن بازرسی منازل شهروندان را هم دستگیر کرده است.

208

پربیننده ترین خبرها