روسیه: وزیر دفاع انگلیس دچار توهم شده است

روسیه: وزیر دفاع انگلیس دچار توهم شده است
جمعه 6 بهمن 1396 - 18:12

وزارت دفاع روسیه با اشاره به سخنان وزیر دفاع انگلیس که مدعی شده بود روسیه قصد کشتن هزاران شهروند انگلیسی را دارد، اعلام کرد: وزیر دفاع انگلیس دچار توهم شده است.

العالم - روسیه

ژنرال 'ایگور کوناشنکوف' سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: گوین ویلیامسون وزیر دفاع انگلیس در سخنان آتشین برای کسب منابع مالی برای بودجه نظامی این کشور از مدت ها پیش دچار توهم شده است. 

شبکه تلویزیونی لایف نیوز در پایگاه اینترنتی خود به نقل از 'کوناشنکوف' نوشت: این سرگرمی ویلیامسون شایسته است که در برنامه های فکاهی کودکان و سریال سیرک پرنده استفاده شود. 

گوین ویلیامسون (Gavin Williamson) در مصاحبه با دیلی تلگراف، روسیه را متهم کرد که قصد تهاجم نظامی و پیاده کردن نیرو در آن کشور را نداشته است اما می خواهد به زیرساخت های انگلیس حمله کند.

به گزارش ایرانا؛ وزیر دفاع انگلیس در مصاحبه با روزنامه 'دیلی تلگراف' مدعی شد که روسیه در پی آسیب رساندن به اقتصاد انگلیس و مرگ هزاران نفر از شهروندان این کشور است.

روابط روسیه و انگیس تیره و تار است و ترزا می نخست وزیر و بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس، مسکو را به تجاوز نظامی و دخالت در انتخابات کشورهای غربی متهم کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها