برملا شدن ماهیت ربایندگان لبنانیها درسوریه

برملا شدن ماهیت ربایندگان لبنانیها درسوریه
چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 06:24

ربايندگان شهروندان لبناني در سوريه با برملا کردن ماهيت خود؛ از اين گروگانها براي اعمال فشار بر حزب الله به منظور محکوم کردن دولت سوريه استفاده کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، شبکه تلویزیونی الجدید لبنان اعلام کرد: ربايندگان 13 لبناني به طرف ميانجيگر گفتند كه توپ الان در زمين حزب الله است.

شبكه الجديد افزود: این ربایندگان افزودند كه از اين پس ديگر مذاكراتي وجود نخواهد داشت و آنها تا قبل از اينكه حزب الله نظام سوريه را به طور آشكار درباره كشتار الحوله محكوم نكند، با هيچ ميانجيگري مذاكره نخواهند كرد.

به گزارش الجدید، ربايندگان درباره بيانيه اي كه حزب الله درباره كشتار الحوله صادر كرد، گفتند كه اين بيانيه خيلي صريح اللهجه نبود و نظام سوريه را به طور آشكار محكوم نكرد بلكه كساني را كه مرتكب اين جنايت شدند، محكوم كرده است.

الجديد افزود: ربايندگان مي خواهند قبل از اينكه مذاكرات تكميل شود، حزب الله نظام سوريه را به طور آشكار محكوم كند.

این درخواست ربایندگان ماهیت آنها را برملا می کند که می خواهند از شهروندان غیرنظامی لبنانی برای رسیدن به مقاصد خود بهره برداری کنند و آنها را به اهرم فشاری علیه حزب الله تبدیل نمایند که تاکنون مواضع اصولی درقبال اوضاع سوریه اتخاذ کرده است.

دو اتوبوس زائران لبنانی که از ایران به لبنان بازمی گشتند در شهر حلب سوریه از سوی گروههای مسلح مخالف نظام سوریه ربوده شدند.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها