حزب‎الله اظهارات لیبرمن علیه مقاومت لبنان را محکوم کرد

چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 21:21

حزب الله در بیانیه‎ای در واکنش به اظهارات امروز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه مقاومت لبنان اعلام کرد که اظهارات «آویگدور لیبرمن» در چارچوب سیاست خصمانه علیه لبنان و حاکمیت آن تعریف می‏‌شود.

العالم _ لبنان

حزب الله لبنان چهارشنبه‎شب در بیانیه ‏ای به اظهارات «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره اینکه «جنبش حزب‌الله، منافع امنیتی لبنان را به بهای اهداف و منافع ایران، قربانی می‌کند»، واکنش نشان داد و اظهارات «خصمانه» وی علیه لبنان و حاکمیت آن را محکوم کرده است.

حزب الله با حمایت از مواضع روسای سه گانه لبنان و دیگر مسئولان لبنانی علیه اظهارات لیبرمن، بار دیگر بر مواضع ثابت خود در دفاع از حقوق نفتی و گازی و تاسیسات لبنانی و حمایت از ثروت‎های این کشور تاکید کرده است.

حزب الله در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: اظهارات لیبرمن، نشانه ای جدید از طمع ورزی های مستمر اسرائیل و چشم دوختن این رژیم به ثروت ها و دارایی های لبنان وخاک و آب این کشور است. 

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) مدعی شد که جنبش حزب‌الله، منافع امنیتی لبنان را به بهای اهداف و منافع ایران، قربانی می‌کند.

لیبرمن طی سخنرانی در همایش سالانه اندیشکده مطالعات امنیت داخلی اسرائیل، با تاکید بر اینکه از نظر اسرائیل، ارتش لبنان و نیروهای حزب‌الله، یک نیروی نظامی هستند، تاکید کرد در صورت وقوع جنگ احتمالی در آینده، هر دو هدف قرار داده خواهند شد.

وی ضمن بیان اینکه کسی در دنیا، چه در مسکو و چه در واشنگتن، نمی‌تواند موضع اسرائیل در قبال ایران و حزب‌الله را تضعیف کند، گفت: «تمام اقدامات حزب‌الله برای بی‌اعتبار کردن ما در سطح بین‌المللی، شکست خواهد خورد.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد: «اگر نبرد دیگری در شمال اسرائیل رخ دهد، جبهه ما فقط لبنان نخواهد بود بلکه سوریه را نیز شامل می‌شود. آنها یک جبهه واحد هستند. گمان نمی‌کنم سوریه بتواند از کشانده شدن به جنگ، توسط حزب‌الله، جلوگیری کند.»

پربیننده ترین خبرها