پرده‌برداری سردار حاجی‌زاده از تحرکات جدید "آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی" در منطقه

پرده‌برداری سردار حاجی‌زاده از تحرکات جدید
چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 22:35

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تحرکات جدید آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در منطقه با پول سعودی خبر داد.

العالم _ ایران/ سیاسی

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در مراسم نوزدهمین یادواره شهدای شهرستان اشتهارد و گردان امام سجاد(ع) که در مسجد شهدای صیادیه این شهر برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) اظهار داشت: بی‌شک بعد از حوادث صدر اسلام بزرگترین حادثه تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: پیروی انقلاب تنها استقرار یک حکومت جدید و از بین بردن یک حکومت مفسد نبود بلکه  پیروزی انقلاب پایه‌های استکباری رژیم آمریکا را فرو ریخت و منشأ حوادث بزرگی شد و شاید به همین دلیل این انقلاب منافع نامشروع آمریکا را از بین برد و این کینه‌ای برای آنها تا امروز شده است.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه انقلاب ایران با ارائه‌ اسلام ناب محمدی(ص) منشأ حرکت جدیدی در منطقه شد، گفت: این انقلاب در یک نقطه از جهان به پیروزی رسید که قلب زمین بود و اهمیت آن به‌واسطه ذخایر معدنی و انرژی در دنیا بی‌نظیر بود.

سردار حاجی‌زاده با ابراز اینکه آمریکا برای حفظ نیروهای نظامی خود در منطقه هزینه‌های زیادی متحمل شده است، گفت: این ضربه‌های مهلک و تهاجم به استکبار در چهار دهه سبب کینه‌ورزی آمریکا شد و یکی از موارد مهم تحمیل جنگ تحمیلی بود.

وی با یادآوری اینکه حرکات دشمن علیه ایران از گذشته تا کنون ادامه داشته است، تأکید کرد: این حوادث در کشورهای اسلامی ناشی از انقلاب ایران است و هر حرکتی از جمله داعش، ضدحمله علیه ایران است و دشمن در زمینه نظامی کاملاً ناامید است.

سردار حاجی‌زاده با تصریح به اینکه یکی از تحرکات آنها استفاده از امکانات منطقه از جمله مسلمانان برای از بین بردن مسلمانان است، اضافه کرد: این تحرکات نیاز به هوشیاری دارد و در داخل نیز این طرح توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پول سعودی در حال انجام است و آنها سعی دارند با ضربه زدن از داخل به اهداف خود برسند و این‌همه تحرکات برای این است که آنها با اصل نظام مشکل دارند و از ابتدای انقلاب این تحرکات و فتنه‌ها ادامه دارد.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه آنها برای هر موضوعی قرارگاه عملیاتی، کارشناس و متخصص دارند، ادامه داد: امروز یکی از محورهای اصلی تمرکز بر موضوع اقتصادی است و  از این راه سعی در ضربه زدن دارند.

سردار حاجی‌زاده با ابراز اینکه دشمن برای ضربه زدن اولویت خود را به‌روی گزینه غیرنظامی گذاشته است، گفت: دشمنی آمریکا تنها در سطح نظامی نیست چون این گزینه قبلاً امتحان شده اما این موضوع به‌معنی نهی کامل گزینه نظامی نیست، اما اولویت آنها در حال حاضر در موضوع اقتصادی است و باید دشمن را شناخته و برای تهدید برنامه‌ریزی کنیم و وزیر خزانه‌داری آمریکا در اجرای این برنامه و تضعیف و آسیب زدن به اقتصاد مأموریت دارد.

وی با تأکید به اینکه "نقاط ضعف دشمن را باید شناخته و برای آن برنامه‌ریزی کنیم"، افزود: جنگ امروز جنگ سرد و خاموش است و باید برای شناخت دشمن تلاش و با آن مقابله کنیم.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه عملیات روانی دشمن از حوزه رسانه و شبکه‌های پیام‌رسان موبایل است، گفت: اغتشاشات اخیر یک سیستم فرماندهی و کنترل داشت و در برخی کانال‌های خبری برای تجمعات و خرابکاری برنامه‌ریزی انجام می‌شد و برای ایجاد آشوب و تجمع اتاق فرماندهی تشکیل داده به‌دنبال اهداف خود بودند.

سردار حاجی‌زاده با تذکر اینکه در این بخش جنگ روانی و مقابله با شایعات دشمن باید واکسینه شد، تصریح کرد: القای این موضوع که زلزله اخیر از سوی آمریکا با اجرای هارپ به‌وجود آمده به‌خاطر انداختن ترس در دل مردم و بزرگ کردن آمریکاست که این مورد برای ایجاد اضطراب بین مردم بود و به هیچ عنوان واقعیت نداشت.

وی با هشدار اینکه فضای مجازی امروز به ابزاری برای ایجاد عملیات روانی دشمن علیه ایران اسلامی تبدیل شده است، گفت: شایعه‌پراکنی، ایجاد آشوب و تلاش برای ایجاد ناامنی توسط دشمنان ایران از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونسیتی و با پول عربستان سعودی است.

سردار حاجی‌زاده با اظهار اینکه دشمن به‌خاطر سیلی محکمی که از سپاه خورده در شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال جوسازی و پخش شایعات علیه سپاه است، گفت: همه باید برای کمک به حوزه اقتصاد و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی محلی برای تخریب و اتهام‌افکنی علیه مسئولان خدمتگزار انقلاب اسلامی شده است، اضافه کرد: دشمن از طریق فضای مجازی ایجاد ناامیدی می‌کند و اگر متوجه نباشیم که چگونه با آن مقابله کنیم، عملیات روانی دشمن در این فضا به‌اندازه جنگ 8ساله برای ملت ایران خطرناک است.

سردار حاجی‌زاده با تأکید به اینکه نگاه به داخل و اجرای فرمایشات رهبری در این حوزه می‌تواند مشکلات را حل کند، تصریح کرد: وقتی که دشمن را دشمن ندانیم و به‌دنبال این باشیم که از آن سوی مرزها اقتصاد ما درست شود یعنی راه نفوذ برای صدمه زدن به اقتصاد را باز کرده و آسیب می‌بینیم.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها