آیت الله عیسی قاسم فردا در یکی از بیمارستان‌های بحرین مورد عمل جراحی جدیدی قرار خواهند گرفت

 آیت الله عیسی قاسم فردا در یکی از بیمارستان‌های بحرین مورد عمل جراحی جدیدی قرار خواهند گرفت
پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 - 17:58

به گزارش "المقاوم" (پایگاه خبری دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله عیسی قاسم) ایشان فردا جمعه در یکی از بیمارستانهای بحرین مورد عمل جراحی جدیدی قرار خواهند گرفت.

العالم - بحرین

المقاوم از همه مومنین و دوستداران آیت الله عیسی قاسم - رهبر ومرجعیت اعلای شیعیان و انقلاب بحرین- دعوت نمود تا امشب پنج شنبه برای سلامت ایشان دست به درگاه الهی برده و دعا نمایند.

جمعیت الوفاق بحرین روز گذشته در بیانیه ای فوری اعلام کرده بود در پی وخامت یافتن اوضاع سلامت آیت الله عیسی قاسم ایشان پس از ده روز ممانعت و کوتاهی نظام از صدور اجازه انجام عمل جراحی به بیمارستان منتقل شده است. الوفاق همچنین خواستار توقف هدف قرار گرفتن این مرجع عالیقدر از سوی نظام بحرین به روشهای مختلف و بازگرداندن تابعیت سلب شده‌ی وی شده است.

علمای بحرین نیز در بیانیه ای هدف قرار گرفتن ایشان و شیعیان بحرین توسط نظام آل خلیفه را جنگی علنی با موجودیت تشیع در بحرین خوانده اند و خواستار توقف این اعمال خصومت آمیز شده و اعلام گردند حرکت ملی بحرین تا تحقق تمامی مطالبات با قوت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم و منزل ایشان از سال گذشته همزمان با اقدام آل خلیفه به محاکمه و سلب تابعیت از ایشان تحت محاصره نیروهای امنیتی قرار دارد و در این مدت از رسیدگی درمانی و معالجه آیت الله عیسی قاسم ممانعت شده است که بار ها با توجه به اوضاع سلامت خطیر ایشان و بیماریهای مزمن مبتلابه باعث وخامت شدید وضعیت سلامتی ایشان گردیده است.

پربیننده ترین خبرها