روزنامه «کلارین»: شاگردان کی‌روش فراتر از آسیا هستند

روزنامه «کلارین»: شاگردان کی‌روش فراتر از آسیا هستند
جمعه 13 بهمن 1396 - 15:36

یک روزنامه آرژانتینی ضمن یادآوری تقابل آلبی‌سلسته با ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، شاگردان کی‌روش را به عنوان یکی از شگفتی‌سازان احتمالی جام بیست‌ویکم معرفی کرد.

العالم- ایران/ ورزشی 

 روزنامه «کلارین» آرژانتین در گزارشی به بررسی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از 32 تیم راه‌یافته به جام جهانی 2018 روسیه پرداخته است. در بخشی از گزارش این نشریه آرژانتینی با اشاره به دو حضور متوالی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی آمده است؛ کارلوس کی‌روش 64 ساله نشان خود را بر روی تیم ملی ایران گذاشته و تیم‌تحت‌هدایتش نتایجی فراتر از قاره آسیا گرفته است. این مربی پرتغالی که سابقه هدایت رئال مادرید را دارد و دستیار سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد هم بوده است، امروز او را در ایران بیشتر یک ایرانی می‌دانند.

در بخش دیگری از این گزارش ضمن اشاره به شکست‌ناپذیری ایران در مسابقات رسمی از تاریخ 23 ژانویه 2015 پس از باخت به عراق در مسابقات جام ملت‌های آسیا تا به امروز می‌خوانید؛ از زمانی که کی‌روش در سال 2011 هدایت تیم ملی را برعهده گرفته این تیم مستحکم‌تر شده، روحیه تیمی خوبی پیدا کرده و به خودباوری رسیده است. اینها ویژگی‌هایی است که کی‌روش به این تیم اضافه کرده است. به همین دلیل بود که تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا اینقدر مستحکم بود.

 «کلارین» در پایان نوشت؛ آرژانتین قدرت تیم ایران را در جام جهانی قبلی دید، جایی که شاگردان آلخاندرو سابیا به لطف گل لحظات پایانی نابغه خود یعنی لیونل مسی، دیوار ایرانیان را زیر آسمان بلو هوریزونته شکست. اکنون تیم ملی ایران به دنبال این است تا در روسیه یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز جام بیست‌ویکم باشد.

تسنیم 

پربیننده ترین خبرها