قدردانی یاران 14 فوریه بحرین از امام خامنه ای

قدردانی یاران 14 فوریه بحرین از امام خامنه ای
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:27

ائتلاف ياران چهاردهم فوريه بحرين، از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامي در حمايت از انقلاب مردم اين کشور قدرداني کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ائتلاف یاران چهاردهم فوریه بحرین، در بیانیه ای با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، و حمایت ایشان از انقلاب مردم بحرین، تأکید کرد: امام خامنه ای یک بار دیگر و مانند همیشه از ملتهای مستضعف و مظلوم و بیداری اسلامی در دنیای عرب حمایت کردند، و از ملتهای انقلابی خواستند در قبال توطئه های دشمنان، که هدف آنها ناکام گذاشتن انقلابهای مردمی و بیداری های اسلامی و مصادره آنها است، هوشیار باشند.

در این بیانیه آمده است: ایشان در بیانات خود دربرابر مردم ایران و میهمانان جمهوری اسلامی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (قدس سره)، با دفاع از انقلاب 25 ژانویه مصر و انقلاب ملت مسلمان یمن ضد رژیم جنایتکار عبدالله صالح، و دفاع از بیداری اسلامی؛ به امت عربی و اسلامی درباره خطر مصادره انقلابهای عربی از سوی آمریکا، استکبار جهانی، غرب، رژیم های مرتجع عربی، و باقیمانده های رژیم های استبدادی هشدار دادند.

ائتلاف یاران چهاردهم فوریه بحرین خاطرنشان کرد: رهبری یک بار دیگر از انقلاب مردم ما حمایت کردند و گفتند، ملت بحرین در مظلومیتی دوچندان به سر می برد، ولی این مبارزه به نتیجه خواهد رسید ..  ایشان تأکید کردند که مسأله ملت بحرین طایفه ای نیست، بلکه هدف از مطرح کردن حرکت مردم بحرین در چنین چارچوبی به شکست کشاندن مردم است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: به همین دلیل ائتلاف یاران انقلاب 14 فوریه یکبار دیگر، از رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین به خاطر مواضع صریح، شفاف و مدافع ایشان در حمایت از حق ملت بحرین در تعیین سرنوشت خود و درخواست برای تغییرات سیاسی فراگیر،  قدردانی می کند .. مواضع امام خامنه ای و بیانات تاریخی ایشان در دفاع از انقلاب ملت بحرین و حمایت از انقلاب 14 فوریه، مرهمی بر زخم های ملت ما، و ناله های مادران شهدای ما و قربانیان و مجروحان، جانبازان، بازداشت شدگان سیاسی، زندانیان اندیشه و زنانی است که در زندانها و بازداشت گاه های آل خلیفه در اسارت هستند، و در معرض شدیدترین شکنجه ها و اقدامات ناقض حقوق بشر قرار دارند، به دلیل آنکه آنها به خداوند، رسول او و پیام قرآن کریم ایمان دارند، و در مسیر ائمه اهل بیت (ع) و راه امام خمینی (ره) در مبارزه با طاغوت و استبداد شاهنشاهی گام بر می دارند.

ائتلاف یاران انقلاب 14 فوریه خاطرنشان کرد: در بحرین مظلومیت مردم این کشور در سایه توطئه آمریکایی – صهیونیستی که از سوی رژیم های مرتجع و قبیله ای عربی و حکام مستبد ریاض و دوحه حمایت مالی می شود، بسیار بزرگ است .. اگر دخالتهای کاخ سفید و اشغال بحرین از سوی ریاض و لشکرکشی به این کشور و سرکوب اعتراضها و انقلاب مردمی نبود، پیروزی ملت بحرین در فوریه و مارس سال گذشته بر حکومت آل خلیفه بسیار نزدیک بود.

این ائتلاف تأکید کرد: انقلاب 14 فوریه تنها انقلابی است که در جریان آن حاکمان به مساجد، حسینیه ها، مزارها و قبور صالحان حمله و آنها را ویران کردند، و نسخه های قرآن کریم را آتش زدند، امری که در جریان انقلابها در تونس، یمن، و مصر شاهد آن نبودیم .. انقلاب ملت بحرین تنها انقلابی است که با سکوت جهانی در قبال جنایتهای وحشیانه آل خلیفه علیه شهروندان مواجه شد ..  این انقلاب همچنین تنها انقلابی است که با سکوت رسانه ها همراه شده است.



پربیننده ترین خبرها