عضو ارشد اخوان المسلمون مصر:

نشست مرسی، صباحی و ابوالفتوح موفقیت‌آمیز بود

نشست مرسی، صباحی و ابوالفتوح موفقیت‌آمیز بود
سه شنبه 16 خرداد 1391 - 07:45

عضو ارشد حزب آزادي و عدالت گفت: نشست مشترك محمد مرسي، عبدالمنعم ابوالفتوح و حمدين صباحي موفقيت آميز و بسيار مهم بود و اين سه نامزد انتخابات رياست جمهوري درباره چند مساله با يكديگر توافق كردند و تجمع گروه‌هاي انقلابي در ميدان التحرير نيز احمد شفيق را نگران كرد و وي كنفرانسي را برگزار كرد و در آن به اخوان المسلمين حمله نمود.

وليد دوشنبه شب در مصاحبه با شبكه خبري العالم با بیان اینکه گروه‌هاي انقلابي و ملي‌گراي واقعي بر لزوم منع به قدرت رسيدن رژيم سابق از طريق عوامل اين رژيم مانند احمد شفيق اتفاق نظر دارند، افزود: احمد شفيق برخلاف خواست مردم تلاش مي كند كه متصدي سمت رئيس جمهوري شود و اظهاراتي كه در كنفرانس خود بيان كرد، بيانگر اين واقعيت است.

 الحداد در ادامه این گفت‌وگوی خبری گفت: احمد شفيق از ديدن مرسي، ابوالفتوح، صباحي، خالد علي و ديگران در ميدان التحرير قاهره به وحشت افتاد زيرا مشاهده كرد كه اين افراد با يكديگر متحد شده‌اند و بر لزوم تحقق اهداف انقلاب تأكيد مي‌كنند.

به باور این عضو ارشد اخوان المسلمون، احمد شفيق با مشاهده اتحاد انقلابيون در ميدان التحرير كنفرانسي را برگزار و اظهارات بسياري عجيبي در اين كنفرانس بيان كرد كه به عنوان مثال مدعي همكاري اخوان المسلمين با رژيم سابق شد در حالي كه اخوان المسلمين فقط با مردم در تعامل است. احمد شفيق همچنين مدعي شد كه اخوان المسلمين همان رژيم سابق است و اظهارات نادرست ديگري را نيز بيان كرد.

الحداد با بیان این موضوع که مرسي، ابوالفتوح و صباحي در نشست مشترك خود درباره جلوگيري از روي كارآمدن رژيم سابق و محاكمه مجدد مبارك و مسئولان رژيمش توافق كردند، افزود: نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري بر لزوم تداوم فشارهاي مردمي براي اجراي قانون ممنوعيت فعاليت سياسي عوامل رژيم سابق تأكيد كردند .

گفتنی است احمد شفیق تلاش بسیاری می‌کند تا از شکست در دور دوم انتخابات جلوگیری کند، چرا که وی شکست خود در این انتخابات به خصوص پس از صدور رای دادگاه مبارک را حتمی می‌داند و از اتحاد عجیب نامزدها علیه خود به شدت خشمگین است.

AM - 04 - 21:22

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها