برلوسکنی: مهاجران غیرقانونی را از ایتالیا اخراج خواهم کرد

برلوسکنی: مهاجران غیرقانونی را از ایتالیا اخراج خواهم کرد
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 22:34

نخست وزیر اسبق ایتالیا که خود را برای ورود به صحنه رقابت های انتخاباتی این کشور آماده می کند، قول داد که در صورت پیروزی، مهاجران غیرقانونی را از این کشور اخراج کند.

العالم-اروپا

به گزارش یورونیوز، سیلویو برلوسکنی نخست وزیر اسبق ایتالیا مدعی شده که در صورت پیروزی در انتخابات ایتالیا، بیش از ۶۰۰ هزار پناهجوی غیرقانونی حاضر در این کشور را اخراج خواهد کرد.

برلوسکنی که این سخنان را در جریان برگزاری یک گفتگوی تلویزیونی مطرح می کرد، تاکید کرد: بحران مهاجرت به مثابه بمبی در جامعه است که هرلحظه امکان انفجار آن وجود دارد.

به گفته وی،  از ۶۰۰ هزار مهاجر غیرقانونی در این کشور وجود دارد که حق ماندن در خاک ایتالیا را ندارند پس نباید در ایتالیا بمانند.

نخست وزیر اسبق ایتالیا افزود: ما باید شرایط فعلی و بحران را تغییر دهیم.

لازم به ذکر است حزب «به پیش ایتالیا» به رهبری برلوسکنی برای انتخابات پیش روی ایتالیا با دو حزب دیگر یعنی راستگرایان افراطی «لیگ شمال» و حزب کوچک «برادران ایتالیا» وارد ائتلاف شده است.

این سخنان در حالی مطرح می شود که یکشنبه یکی از اعضای حزب افراطی لیگ شمال، که یکی از متحدان برلوسکنی در انتخابات پیش روست، با تیراندازی بسوی مهاجران سیاه پوست 6 تن از آنها را مجروح و روانه بیمارستان کرد.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها