آیا حادثه پلاسکوی دیگر در راه است؟/ مهار آتش ساختمان ولیعصر پس از 24 ساعت ادامه دارد

آیا حادثه پلاسکوی دیگر در راه است؟/ مهار آتش ساختمان ولیعصر پس از 24 ساعت ادامه دارد
سه شنبه 17 بهمن 1396 - 13:04

عملیات امدادی نیروهای آتش نشان برای مهار حریق ساختمان اداری واقع در خیابان ولی عصر(عج) به رغم گذشت حدود 24 ساعت همچنان ادامه دارد و با توجه به تداوم آتش سوزی به رغم تلاش های آتش نشانان، احتمال دچار شدن این ساختمان به سرنوشت پلاسکو وجود دارد.

العالم ـ ایران 

به گفته شهردار تهران که صبح امروز (سه شنبه) در محل سانحه حریق ساختمان اداری شرکت برق حضور یافته، ترک خوردگی دیوار مشاهده شده و احتمال نشست یا تخریب ساختمان هم امکان دارد.

ساختمان اداری شرکت تولید نیروی برق حرارتی واقع در خیابان ولیعصر ساعت 10 روز گذشته دچار حریق شد که براساس اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی، طبقه منهای چهار ساختمان (محل بایگانی اسناد) دچار آتش سوزی شده است. 
با وجود گذشت 24 ساعت از وقوع این حادثه، هنوز آتش مهار نشده و آتش نشانان همچنان مشغول مهار کامل آتش هستند که با توجه به اینکه آتش در طبقه منهای 4 ساختمان رخ داده دسترسی به آن سخت و کار را با دشواری همراه کرده است. 
این درحالی است که روز گذشته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، خبر از مهار این آتش سوزی داده بود. 
همچنین مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز دیروز گفت که این حادثه 7 مصدوم داشته است. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درخصوص ابعاد این آتش سوزی، صبح امروز به ایرنا گفته به دنبال وقوع آتش سوزی از طبقه منهای چهار این ساختمان اداری که دبیرخانه و بایگانی مرکز است، عملیات اطفا حریق از همان لحظه اولیه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، شب گذشته نیز به منظور ایمنی منطقه، 5 ساختمان مسکونی و تجاری مجاور محل حادثه کاملا تخلیه شده است. 
به گفته ملکی، از شب گذشته با توجه به افزایش درجه حرارت تصمیم گرفته شد که نیروهای آتش نشانی محل را ترک کنند و تجهیزات اطفایی در محل مشغول فعالیت باشند. 
به رغم اعلام محمد علی نجفی شهردار تهران مبنی بر احتمال تخریب این ساختمان اما سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می گوید که هیچ گونه تهدیدی مبنی برآتش سوزی در محل حادثه وجود ندارد و عملیات تخلیه دود و ایمن سازی محل تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد و هیچ گونه نگرانی برای تخریب این ساختمان وجود ندارد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها