گردان های الاقصی: حماسه شهید «جرار» هرگز پایان نخواهد یافت

گردان های الاقصی: حماسه شهید «جرار» هرگز پایان نخواهد یافت
سه شنبه 17 بهمن 1396 - 19:02

در بیانیه گردان های شهدای الاقصی به مناسبت شهادت «احمد جرار» آمده است که حماسه این شهید بزرگوار آموزه های بسیاری برای راه مقاومت داشته است.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان های الاقصی در بیانیه خود به مناسبت شهادت «احمد جرار» آورده است: شهید احمد جرار دست به حماسه قهرمانانه ای زد که هرگز پایان نخواهد یافت.

در ادامه این بیانیه آمده است: آموزه ها و درسی که از این حماسه گرفتیم برای همه مبارزان فلسطینی برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی با همه قدرت و دفاع از مردم فلسطین روشن بود.

سرلشکر ابراهیم رمضان استاندار جنین نیز در پیامی گفت: شهید احمد جرار آخرین شهید راه مقاومت فلسطین نخواهد بود و در پی آن شهدای دیگری خواهند بود و جنین تا محقق شدن آرمان فلسطین باثبات و مقاوم باقی خواهد ماند

نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه (17 بهمن) احمد نصر جرار مجری عملیات استشهادی نابلس را پس از یک ماه عملیات تعقیب و گریز به شهادت رساندند.

احمد نصر جرار فرزند یکی از فرماندهان ارشد و شهید گردانهای عزالدین قسام  است که ماه گذشته میلادی یک خاخام صهیونیست را در شهرک حفات گلعاد در نزدیکی نابلس به هلاکت رساند.

از لحظه تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تاکنون 15 فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و یا بر اثر حملات هوایی این رژیم به‌شهادت رسیده و صدها تن نیز زخمی و یا دستیگر شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها