افزایش تعداد شکایات اخلاقی از پنتاگون

افزایش تعداد شکایات اخلاقی از پنتاگون
جمعه 20 بهمن 1396 - 06:12

بر اساس اطلاعات منتشر شده به وسیله بازرسان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تعداد شکایات مطرح شده علیه مقامات ارشد دفاعی و نظامی آمریکا طی چند سال اخیر افزایش یافته است.

العالم-آمریکا

 بر اساس اطلاعات منتشر شده به وسیله بازرسان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تعداد شکایات مطرح شده علیه مقامات ارشد دفاعی و نظامی آمریکا طی چند سال اخیر افزایش یافته، اما در عین حال تعداد پرونده هایی که در این زمینه به علت هایی چون غیرمعتبر بودن رد می شوند نیز شاهد افزایش بوده است و تعداد افسرانی که به علت سوءرفتار محاکمه می شوند نیز کاهش یافته اند.

به گزارش آسوشیدپرس از واشنگتن، در سال مالی گذشته که سی سپتامبر به پایان رسید.  در مجموع تعداد 803 شکایت در مقایسه با 787 مورد شکایت سال پیش از آن مطرح شد.

اما تنها 144 مورد حائز شرایط لازم برای پیگیری شکایت و تحقیقات تشخیص داده شد و در نهایت نیز تنها 49 مقام ارشد به علت سوءرفتار مقصر شناخته شدند. شکایات از مقامات اغلب شامل سوءرفتارهای اخلاقی از جمله روابط نامناسب است اما همچنین شامل نقض قوانین مسافرتی، پذیرش اشتباه هدایا، اعزام دستیار و منشی برای پیگیری مسائل شخصی و برخورد نامناسب با کارکنان  است.

این داده ها روز چهارشنبه در جریان نشست استماع کمیته کارکنان نیروهای مسلح آمریکا منتشر شدند.

پربیننده ترین خبرها