صالح الصماد: مکر ائتلاف سعودی علیه یمن نقش بر آب شد

صالح الصماد: مکر ائتلاف سعودی علیه یمن نقش بر آب شد
جمعه 20 بهمن 1396 - 08:32

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به نقش بر آب شدن توطئه‌های رژیم سعودی و متحدان غربی و عربی اش طی یکسال گذشته برای اشغال صنعا و استان‌های الحدیده و صعده، از لزوم ورود به مرحله جدیدی از رویارویی با متجاوزان و مزدوران آن‌ها سخن گفت.

العالم - یمن

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، صالح الصماد که فرمانده کل نیرو‌های مسلح یمن نیز است دیروز در رزمایش نمادین نیرو‌های امنیت مرکزی یمن و مراسم فارغ التحصیلی داوطلبان دوره‌های نظامی گفت: «ما اکنون باید مرحله جدیدی از رویارویی را با متجاوزان و مزدوران آن‌ها آغاز کنیم، قدرت آنان تحلیل رفته است و نیرو‌ها و مزدورانشان به قتل رسیده اند و جنگ افزا‌های آنان به دست همرزمان شما منهدم شده است، از این رو میدان و صحنه نبرد‌ها باید شاهد افزایش رویارویی باشد. متجاوزان و مزدوران شان مثل ما نیستند، آن‌ها آرمان ندارند و دارای هیچ انگیزه‌ای برای حرکت و اقدام نیستند جز اموال و پول‌هایی که با خون شهدای ما آغشته شده است».

الصماد در ادامه افزود: «متجاوزان و مزدوران آن‌ها در طول بیش از یک سال گذشته مشغول آماده سازی نظامی بودند، آن‌ها به حمله به پایتخت و اشغال بندر الحدیده، جوف و صعده همزمان با تحولات فتنه در دسامبر گذشته امید داشتند، اما همه امید‌های آن‌ها به یاس تبدیل شد و همه نقشه‌های شان نقش بر آب شده است».

پربیننده ترین خبرها