خبرنگار العالم گزارش داد؛

تازه ترین تحولات میدانی یمن / انهدام چندین خودروی مزدوران سعودی و هلاکت جمعی از آنها

تازه ترین تحولات میدانی یمن / انهدام چندین خودروی مزدوران سعودی و هلاکت جمعی از آنها
جمعه 20 بهمن 1396 - 19:05

ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند با حملات موفقیت آمیز خود تعدادی از خودروهای مزدوران را منهدم و جمعی از آنها را به هلاکت برسانند.

خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛ ارتش و کمیته های مردمی یمن چهار خودروی جنگی مزدوران آل سعود را در مناطق مختلف مأرب و الجوف منهدم کردند، همچنین یک خودروی جنگی دیگر از مزدوران آل سعود در منطقه بران در نهم منهدم شد.

خبرنگار العالم در ادامه افزود: دو خودروی جنگی مزدوران آل سعود با گلوله باران توپخانه ای در پایگاه کوفل در صرواح در مأرب واژگون و سرنشینان آن کشته شدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن چند کاتیوشا به موضع مزدوران آل سعود در پایگاه ماس در الجدعان در مأرب شلیک کردند در عملیات دیگر نیروهای یمنی به موضع ارتش آل سعود در  مثلث العشه در نجران چند کاتیوشا شلیک کردند، که تلفاتی به سربازان این ارتش وارد شد.

آنها همچنین حمله ای موشکی و توپخانه ای خود به مواضع مزدوران آل سعود در المناره در نهم را با موفقیت انجام دادند که در نتیجه آن تلفات جانی و مالی به مزدوران وارد شد.

 دو خودروی زرهی مزدوران آل سعود با موشک هدایت شونده در جبهه ساحل غربی نیز منهدم شد.

از سوی دیگر در استان تعز، العالم در خبری فوری اعلام کرد جنگنده های آل سعود در  این استان به پرواز در آمدند.

در الحدیده انفجار بمب خوشه ای جا مانده از حملات آل سعود به منطقه المتینه در بخش التحتیا به مجروحیت دو کودک و یک زن یمنی انجامید.

پربیننده ترین خبرها