روحاني در جمع خبرنگاران:

حضور پرشور و باشکوه مردم ، پاسخی به توطئه های آمریکا و تحرکات صهیونیست ها در منطقه است

حضور پرشور و باشکوه مردم ، پاسخی به توطئه های آمریکا و تحرکات صهیونیست ها در منطقه است
يکشنبه 22 بهمن 1396 - 11:11

رئیس‌ جمهور گفت: این حضور پرشور و باشکوه ،پاسخی به توطئه‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران و تحرکات صهیونیست‌ها در منطقه است.

العالم _ ایران / سیاسی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن مردم تهران و در جمع خبرنگاران، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بیش از همیشه خودمان را برای خدمت به مردم آماده کنیم.

رئیس‌ جمهور با تقدیر از حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور، گفت: این حضور پرشور و باشکوه ،پاسخی به توطئه‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران و تحرکات صهیونیست‌ها در منطقه و اعلام وحدت و یکپارچگی ایرانیان و عهد و پیمان با امام راحل برای ادامه راه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سال پیش رو سال موفقیت‌ها، افتتاح‌ها و شادمانی و سرور خواهد بود، اظهار داشت: در سال آینده باید همه بخش‌های کشور اعم از دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، سینماها، مملو از نشاط و موفقیت‌های بزرگ باشد و این موفقیت‌ها را بایستی به خوبی به رخ بدخواهان خود بکشیم.

روحانی اضافه کرد: دولت بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مردم عزیز ایران اسلامی پیمان می‌بندد که به آرمان‌ها و مسیر انقلاب اسلامی و امام راحل، وفادار باشد.

پربیننده ترین خبرها