بیانیه رسمی انصارالله برای هفتمین سالروز انقلاب 11 فوریه

بیانیه رسمی انصارالله برای هفتمین سالروز انقلاب 11 فوریه
يکشنبه 22 بهمن 1396 - 23:24

انصارالله برای هفتمین سالروز انقلاب 11 فوریه بیانیه صادر کرد.

العالم - یمن 

دفتر سیاسی انصارالله ،فرا رسیدن هفتمین سالروز انقلاب 11 فوریه را به مردم یمن تبریک گفت.

این دفتر افزود: 11 فوریه مرحله درخشانی از مبارزه ملی برای آزادسازی غل و زنجیر استکبار است.

دفترسیاسی انصارالله گفت: فرا رسیدن این مناسبت تاریخی را به مردم یمن تبریک می گوییم ما هم چنان اهداف مقدس و پاک مردم و شهدای مخلص را که علیه  انواع هرج و مرج و نادانی و فساد و برای ایجاد دولتی واقعی و عادل انقلاب کردند، به یاد داریم .

این بیانیه افزود: زمانی که انقلاب با پایداری و جان فشانی های مردم یمن  به اهداف خود نزدیک شد ،کشورهای استکباری برای ناکام گذاردن آن دست به کار شدند و آدم کشان بر ضد اراده مردم دست به توافق زدند .

این بیانیه افزود:ارادت  مردم و گروه های ملی شریف به انقلاب و مبارزه و جان فشانی ادامه داشت تا انقلاب 11 فوریه  پدید آمد و اراده مردم کرامت را به انان بازگرداند از اینرو نیروهای استکباری چاره ای جز مداخله نظامی مستقیم برای بازگرداندن یمن به وابستگی ذلت بار نداشتند.

این بیانیه افزود:کشور ما هنوز برای یافتن کرامت و استقلال خود با چالش های بزرگی روبروست و در میادین نبرد ،جان فشانی های زیادی می کند .

دفتر سیاسی انصارلله از رشادت و پایداری و جان فشانی مردم یمن و در راس آن ارتش و کمیته های مردمی در برابر تجاوز وحشیانه دشمنان قدردانی کرد.

این بیانیه بار دیگر از همه آزادگان و افراد شریف خواست تا  تحقق پیروزی کامل علیه اشغالگران، به مقابله و نبرد خود ادامه دهند.

217

پربیننده ترین خبرها