ناکامی صهیونیست در شکستن روحیه مقاومت ساکنان کرانه باختری

ناکامی صهیونیست در شکستن روحیه مقاومت ساکنان کرانه باختری
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 05:54

نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تمام تلاش خود را برای شکستن روحیه مقاومت ساکنان کرانه باختری به کار می گیرند اما ناکام می مانند.

العالم - فلسطین اشغالی

سماح الکحله خبرنگار العالم در گزارشی از نزدیک بازداشتگاه عوفر در شهر اشغالی رام الله گفت: صدها نظامی اشغالگر از جنین تا طولکرم و رام الله و الخلیل دست به عملیات، حمله و بازداشت شبانه در کرانه باختری زدند. نظامیان صهیونیست خانه هایی را که به آن یورش بردند و 18 فلسطینی را در چارچوب عملیات های وحشیانه خود بازداشت کردند. پس از اعلام تصمیم ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تقریبا 1200 فلسطینی بازداشت و زندانی شده اند.

 عبدالعال العنانی دبیر انجمن اسرای فلسطینی در این خصوص گفت: با وجود این که این تعداد از بازداشتی ها و زندانی های فلسطینی در  مقایسه با مدت زمان کوتاه آن یک رکورد محسوب می شود، اما ملت فلسطین در مسیر خود تا شکست خواسته و  اراده اشغالگران و طرح آنها و دولت آمریکا پیش می رود.

خبرنگار العالم افزود: همزمان با اقدامات تروریستی ارتش اسرائیل، شهرک نشینان صهیونیست مأموریت آنان را کامل می کنند. شهرک نشینان در خیابان های شهرهای کرانه باختری مستقر می شوند و خودروهای فلسطینیان را با سنگ هدف و آنان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و به سوی آنان تیراندازی می کنند. یکی از شاخص ترین مناطقی که در معرض این حملات قرار می گیرد راه های شمال کرانه باختری است که شهرک نشینان دست به اقدامات آشوب طلبانه می زنند.

عمر عساف رئیس انجمن شهرک های آوارگان فلسطین گفت: در هفته های گذشته، شهرک نشینان صهیونیست با مقاومت فلسطینیان مواجه شده اند و تلاش می کنند تا فلسطینی ها را از مقاومت خود بازدارند.

خبرنگار العالم در پایان گفت: کرانه باختری در اوضاع ملتهبی به سر می برد و اطلاعات میدانی در مورد افزایش تنش ها در این منطقه هشدار می دهند. رژیم اشغالگر اسرائیلی در چارچوب تلاش ها برای شکاندن روحیه مقاومت ساکنان کرانه باختری، تمام توان ارتش خود  و آشوب طلبی شهرک نیشنانش را بر ساکنان این منطقه متمرکز کرده است.

پربیننده ترین خبرها