بازداشت 13 فلسطینی و آشوب شهرک نشینان در کرانه باختری

بازداشت 13 فلسطینی و آشوب شهرک نشینان در کرانه باختری
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 12:20

نظامیان رژیم صهیونیستی دیشب و سپیده دم امروز سه شنبه با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری، 13 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند. همزمان شهرک نشینان صهیونیست نیز در شرق نابلس دست به آشوب زدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین نظامیان رژیم صهیونیستی سپیده دم امروز به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم در شمال کرانه باختری حمله و 4 شهروند را بازداشت کردند.

این مرکز به نقل از منابع محلی گفت که ده ها تن از نظامیان اسرائیلی به اردوگاه نور شمس حمله کرده پس از بازرسی خانه به خانه شماری از شهروندان را دستگیر کردند.

در گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین آمده است نظامیان اسرائیلی، اهالی هر خانه را مورد ضرب و شتم قرار داده و وسایل موجود در آن را تخریب کردند.

اشغالگران همچنین دو شهروند به نام های احمد عوده و جاسر عبد ربه را از اردوگاه قلندیا واقع در شمال قدس دستگیر کردند.

در سلواد واقع در شمال رام الله نیز نظامیان صهیونیست به منزل یک شهروند حمله کرده و پس از تخریب وسایل خانه، وی را با خود بردند.

از سوی دیگر شهرک نشینان صهیونیست نیز صبح امروز به مناطظقی نزدیک شهر نابلس در شمال کرانه باختری حمله کردند.

منابع محلی گفتند صدها شهرک نشین صهیونیست به بهانه انجام شعائر دینی با حمایت نظامیان اشغالگر به شهرک عورتا نزدیک نابلس در شمال کرانه باختری حمله کردند.

منابع آگاه گفتند شهرک نشینان به چند خودروی پارک شده حمله کرده و خساراتی به آنها وارد کردند.

شهرک نشینان به شهرک جیت واقع در غربر نابلس نیز حمله کرده و به سه خودرو خسارت زدند و شعارهای نژادپرستانه روی آنها نوشتند.

208

پربیننده ترین خبرها