وکیل ترامپ از جیب خود حق السکوت رابطه نامشروع ترامپ را پرداخت کرد

وکیل ترامپ از جیب خود حق السکوت رابطه نامشروع ترامپ را پرداخت کرد
چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 11:59

وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا از جیب خود مبلغ 130 هزار دلار به بازیگر فیلمهای مبتذل که «دونالد ترامپ» با وی رابطه نامشروع برقرار کرده بود، پرداخت کرده است.

العالم _ آمریکا

وکیل شخصی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگوی روز سه‌شنبه (دیروز) با روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» گفت که از جیب خود مبلغ 130 هزار دلار به بازیگر آمریکایی فیلمهای مبتذل که مدعی شده بود رئیس‌جمهور آمریکا با وی رابطه داشته است، پرداخت کرده است.

طبق این گزارش، «مایکل کوهن» که پیشتر بعنوان وکیل سازمان ترامپ فعالیت داشت و هم‌اکنون وکیل شخصی وی است، در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز درباره پرداخت این هزینه از دارایی‌های شخصی‌اش توضیح داد.

وی در بیانیه‌ای به روزنامه نیویورک‌تایمز گفت: «نه سازمان ترامپ نه ستاد وی بخشی از معامله با بازیگر آمریکایی فیلمهای مبتذل نبوده‌اند و وی را خواه به طور مستقیم یا غیرمستقیم، وادار به پرداخت چنین مبلغی نکرده‌اند».

وکیل ترامپ که پرداخت چنین مبلغی به این بازیگر را قانونی می‌دانست، هرگونه ارتباط میان پرداخت چنین مبلغی با ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ را رد کرد و به هیچ عنوان انگیزه خود از پرداخت چنین مبلغی را فاش نکرد.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» ماه گذشته گزارش کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای عدم افشای رابط نامشروع خود با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، 130هزار دلار حق‌السکوت پرداخت کرده است.

در آن زمان گزارش شد که کوهن این مبلغ را به یک بازیگر زن که رابطه جنسی نامشروع با ترامپ داشته پرداخت کرده است تا این موضوع را در زمان انتخابات 2016 افشا نکند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ترامپ در سال 2006 یعنی یک سال بعد از ازدواج با «ملانی ترامپ»، با این بازیگر سینما رابطه نامشروع داشته است.

در پی افشای این خبر، « Common Cause»، یک گروه دیده‌بانی غیرانتفاعی دادخواستی را در وزارت دادگستری و کمیسیون انتخابات فدرال مطرح کرد و مدعی شد که پرداخت این مبلغ توسط کوهن به کلیفورد در تناقض با قوانین مالی مبارزات انتخاباتی است.

نشریه «تاچ» مصاحبه‌ای با این بازیگر آمریکایی در سال 2011 را منتشر کرد که در آن نوشته شده بود که ترامپ و این زن بعد از تولد «بارون ترامپ» با یکدیگر روابط غیراخلاقی داشتند.

کوهن در اظهارات خود روابط غیراخلاقی ترامپ با این بازیگر سینما را انکار کرد.

علیرغم انتشار گزارشات متعدد از روابط غیراخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا، چندی پیش، «نیکی هیلی»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد شایعات مطرح‌شده درباره روابط خارج از چارچوب با «دونالد ترامپ»، را رد کرد.

در زمان مبارزات انتخاباتی نیز زنان بسیار زیادی مدعی شدند که دونالد ترامپ با‌ آنها روابط غیراخلاقی داشته است.

در آن زمان، روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» ویدئویی را از ترامپ درباره زنان منتشر کرد که در این فیلم که تاریخش به سال 2005 برمی‌گردد، ترامپ با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»

ترامپ در این فایل، از رکیک‌ترین الفاظ برای توصیف تلاش‌هایش برای روابط جنسی با زنان استفاده و همچنین به یک مورد از تلاش ناموفقش برای فریب یک زن متاهل اشاره می‌کند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها