با ادامه حملات نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی؛

هلاکت شماری از مزدوران سعودی در تعز

هلاکت شماری از مزدوران سعودی در تعز
چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 18:11

نیروهای ارتش یمن و کمیته مردمی با اجرای عملیات تهاجمی به مواضع مزدوران متجاوز سعودی در جبهه های تعز، ده ها نفر از این مزدوران را به هلاکت رساندند و یا مجروح کردند.

العالم - یمن 

به گزارش خبرنگار العالم، دراین حملات، ده ها مزدور سعودی کشته و یا مجروح شدند و تعدادی از خودروهای نظامی آنان نیز در ساحل غربی منهدم شد.

یک منبع نظامی یمنی با تایید عملیات تهاجمی و غافلگیر کننده نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی به مواضع مزدوران متجاوز سعودی در شمال اردوگاه خالد در منطقه موزع در غرب تعز، افزود که شماری از مزدوران سعودی کشته و یا زخمی شدند و چند خودروی متعلق به آنان منهدم شد.

همچنین یک خودروی زرهی نظامی اماراتی با موشک هدایت شونده در جبهه ساحل غربی هدف قرار گرفته شد و یک خودروی دیگر آنان منهدم شد.

این منبع نظامی همچنین از کشته و زخمی شدن عده ای از مزدوران متجاوز سعودی از جمله یک سرکرده میدانی و انهدام خودروی زرهی وابسته به آنان در حملات توپخانه ای در پایین تپه الخزان در جبهه الصلو درجنوب تعز خبر داد.

یگان های ارتش یمن وکمیته های مردمی همچنین، پیشتر به مواضع مزدوران سعودی در جبل الهان در جبهه الضباب در غرب این شهر حمله کرده و عده ای مزدوران سعودی را به هلاکت رسانده و یا مجروح کرده بودند.

215

پربیننده ترین خبرها