نجات 100 مسافر گرفتار کولاک در محور ایرانخواه- تکاب

نجات 100 مسافر گرفتار کولاک در محور ایرانخواه- تکاب
پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 - 08:49

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با اشاره به وجود کولاک شدید در محور تکاب - دوراهی ایرانخواه طی شب گذشته، گفت: بیش از 100 مسافر گرفتار در برف و کولاک شدید در این محور با تلاش راهداران نجات یافتند.

العالم-ایران

کاظم پاشایی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسافران در بیش از 50 خودروی سواری، باری و مینی بوس و در 15 کیلومتری محور تکاب - دو راهی ایرانخواه گرفتار برف و کولاک شده بودند.
وی بیان کرد: راهداران بلافاصله به گردنه های سخت گذر این محور اعزام شدند و مسیرهای مسدود را با وجود کولاک شدید بازگشایی کردند.
پاشایی با بیان اینکه هیچ از این خودروها از مسیر خارج نشده بود، اظهار کرد: مسافران گرفتار در برف و کولاک در محور ایرانخواه پس از بازگشایی محور توسط راهداران در صحت و سلامت کامل به مسیر خود ادامه دادند.
به گفته وی با توجه به تداوم کولاک شدید در محور تکاب - ایرانخواه، رانندگان از تردد غیرضروری و شبانه در این محور خودداری کنند و در صورت تردد نیز زنجیر چرخ، سوخت کافی و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
وی گفت: مسافران برای تردد در محور تکاب - شاهیندژ نکات ایمنی و توصیه های راهداری را جدی بگیرند و پیش از تردد در این محور از وضع جاده اطلاع پیدا کنند.
میزان بارش برف در مناطق شهری تکاب 10 سانتی متر و در مناطق روستایی 30 سانتی متر اعلام شده است.
شهرستان کوهستانی تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و جاده های سخت گذر و برف گیری دارد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها