تاکید لاریجانی بر اهتمام سه قوه برای تحقق بیانات رهبری در برقراری عدالت اجتماعی

تاکید لاریجانی بر اهتمام سه قوه برای تحقق بیانات رهبری در برقراری عدالت اجتماعی
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 09:35

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب خصوصا در مورد برقراری عدالت اجتماعی باید جلسات دقیق تری در مجلس ، دولت و قوه قضاییه برگزار و راهکارهای تحقق فرمایشات ایشان را پیگیری کنیم.

العالم- ایران/ سیاسی 

 علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی از بیانات بلیغ و راهگشای روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مردم استان آذربایجان شرقی تشکر کرد و افزود: ایشان بحث جامعی را در مورد مسیر انقلاب ارائه و نقاط قوت حرکت انقلاب را پس از 40 سال و آسیب هایی که در این مسیر وجود دارد به خوبی بیان کردند. 
وی تصریح کرد: تاکید ایشان بر اولویت امروز کشور در مساله اقتصادی مخصوصا در زمینه تولید و رفع موانعی موجود و همچنین صادرات بسیار با اهمیت است.
رییس مجلس همچنین از نمایندگان مجلس تشکر کرد که در میان بحث و بررسی لایحه بودجه 97 به موضوع تولید و صادرات توجه کردند و گفت: ان شاءالله این مسیر را ادامه می دهیم.
لاریجانی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که باید به مستضعفان به صورت جدی توجه شود و غفلتی که برای تحقق عدالت و عدالت اجتماعی در کشور شده و این موضوع که رویکردها باید در این زمینه دقیق تر شود، ایجاب می کند که قوای سه گانه بحث های جدی تری در این مورد داشته باشند و زمینه های تحقق فرمایشات ایشان را فراهم کنند.
وی ادامه داد: خصوصا تاکید ایشان در زمینه فساد و مبارزه با فساد و رویکردهای ارتجاعی که بعضا در رفاه طلبی مشاهده شده است از اموری است که باید در کشور منظم شود، این موضوعات ایجاب می کند جلسات دقیق تری در مجلس ، دولت و قوه قضاییه داشته باشیم و راهکارهای تحقق فرمایشات ایشان پیگیری شود.
رییس مجلس همچنین در سخنان خود درمورد تاخیر در آغاز جلسه علنی امروز مجلس توضیح داد پیش از آغاز جلسه علنی نکاتی در مورد بودجه 97 برای نمایندگان مطرح شد.
لاریجانی افزود: همچنین آقای طاهری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) مرثیه سرایی کردند.
وی شهادت حضرت زهرا(س) را به نمایندگان و همچنین ملت ایران تسلیت و تعزیت گفت.

پربیننده ترین خبرها