لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست لوکوموتیو از ذوب آهن/ امیدواری اصفهانی ها به صعود

شکست لوکوموتیو از ذوب آهن/ امیدواری اصفهانی ها به صعود
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 18:38

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و لوکوموتیو ازبکستان با پیروزی 2 بر سفر نماینده کشورمان و اولین برد آسیاسیی ذوب آهن به پایان رسید تا این تیم پس از باخت در اولین بازی، حالا به صعود امیدوار شود.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم فوتبال ذوب آهن یکی از نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا، امروز (دوشنبه) از گروه B به مصاف لوکوموتیو ازبکستان رفت و در نهایت به پیروزی 2 بر صفر دست یافت و سه امتیازی شد.
این دیدار از هفته دوم مرحله گروهی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد.
شاگردان «امیر قلعه نویی» که در دیدار نخست برابر الدحیل قطر متحمل شکست سه بر یک شده بودند، برای جبران مافات و حفظ امیدهای صعود خود این دیدار را تهاجمی آغاز کردند.
از سوی دیگر لوکوموتیو ازبکستان که در هفته اول با پنج گل الوحده امارات را در هم کوبید با احتیاط زیادی این دیدار را آغاز کرد.
ذوب آهن در نیمه نخست نتوانست حتی یک فرصت مناسب گلزنی روی دروازه میهمان ایجاد کند، در آغاز نیمه دوم ارسال «محمدرضا حسینی» را «مرتضی تبریزی» با ضربه سر تماشایی به گل نخست ذوب آهن تبدیل کرد.
در ادامه، بازیکنان لوکوموتیو که از نظر بدنی بسیار آماده نشان می دادند بر توپ و میدان تسلط پیدا کردند.
در دقیقه 64 مهاجم میهمان در محوطه جریمه ذوب آهن از سوی «محمد نژاد مهدی» سرنگون شد که داور چینی اعتقادی به پنالتی نداشت.
در دقایق باقی مانده، شاگردان «امیر قلعه نویی» به خوبی از گل برتری خود محافظت کردند تا اینکه در دقیقه 92 ارسال «مهدی رجب زاده» از روی نقطه کرنر با اشتباه مدافعان میهمان همراه شد تا «سید محمد رضا حسینی» با فرصت طلبی عالی گل دوم ذوب آهن را به ثمر رسانده و بازی خوب خود را تکمیل کند.
در دیگر دیدار این گروه و از ساعت 18 و 20 دقیقه، الوحده امارات میزبان الدحیل قطر است.
در هفته سوم مرحله گروهی، ذوب آهن روز سه شنبه 15 اسفندماه میزبان الوحده امارات خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها