لیگ قهرمانان آسیا؛

ناکامی تراکتورسازی برابر الغرافه با درخشش طارمی

ناکامی تراکتورسازی برابر الغرافه با درخشش طارمی
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 21:31

تیم تراکتورسازی دومین باخت متوالی خود را در لیگ قهرمان آسیا با شکست در خانه الغرافه قطر و در شب درخشش طارمی تجربه کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی 

شاگردان «ساغلام» دوشنبه شب در ورزشگاه «بن جاسم» دوحه برابر تیم الغرافه با نتیحه  3 بر صفر تلخ ترین شکست خود را با درخشش «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی تیم قطری تجربه کردند.

طارمی در دقایق 11 و 5+90 و «سیمه کریکوف» مدافع تیم تراکتورسازی در دقیقه 21 برای تیم الغرافه گلزنی کرده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای این تیم به ارمغان آوردند.
نیمه نخست تیم الغرافه با طراحی حملات از جناحین و عمق خط دفاع تیم تراکتورسازی موقعیت هایی بر روی دروازه این تیم بدست آورد، در دقیقه 11 ارسال «اوتمان» ازجناح چپ به طارمی رسید و او با ضربه سری که از بالای سر «سیمه کریکوف» زد دروازه تیم تراکتورسازی را باز کرد.
در دقیقه 22 بازهم سیمه کریکوف اشتباه کرد و طارمی با توپ ربایی زیبا از مدافع آخر تیم تراکتورسازی به دروازه این تیم نزدیک و ارسال پاس عرضی برای اسنایدر این مدافع را برای چندمین بار دچار اشتباه کرد و توپ با برخورد به پای این بازیکن درون دروازه تیم تراکتورسازی جای گرفت.
در ادامه ساغلام که به اشتباه خود در ترکیب اصلی تیمش پی برده بود، سیمه کریکوف را از بازی خارج و «محمد ایران پوریان» را جانشین او کرد، با این تغییر روند حرکتی تیم تراکتورسازی بهتر شد و این تیم در دقیقه 38 صاحب یک ضربه پنالتی شد که «مهدی مهدی پور» بهترین فرصت تیمش در نیمه نخست را از دست داد.
در دقایق نخست نیمه دوم بازهم تیم الغرافه تیم برتر میدان بود، اما رفته رفته و با گذشت زمان بازیکنان تیم تراکتورسازی با دراختیار گرفتن توپ و میدان ابتکار عمل را دردست گرفتند که به دلیل درخشش دروازه بان تیم الغرافه فرصت های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت.
تیم الغرافه در این دقایق چشم به ضد حملات داشت و در دقیقه 76 با خطای مدافعان تیم تراکتورسازی به روی طارمی صاحب ضربه پنالتی شد، اما این فرصت نیز برای این تیم این بار با درخشش دروازه بان تیم تراکتورسازی از دست رفت.
در حالیکه این بازی در وقت های اضافه در جریان بود، طارمی در دقیقه 5+90 سومین گل تیمش را درون دروازه تیم تراکتورسازی جای داد و کار این تیم را یکسره کرد.
در دیگر دیدار این گروه تیم الاهلی عربستان برابر تیم الجزیره امارات به میدان می رود.

پربیننده ترین خبرها