نخستین گروه از پیکرهای حادثه سقوط هواپیما منتقل شد

نخستین گروه از پیکرهای حادثه سقوط هواپیما منتقل شد
چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 14:21

مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان گفت : نخستین گروه از پیکرهای جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در ارتفاعات دنا توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به پایین منتقل و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

العالم- ایران

محسن مومنی اظهار داشت: گروه از پیکرهای جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به پایین منتقل شد.

وی افزود: تعدادی از اجساد به پایین منتقل شدند، مابقی گروه‌ها نیز در حال پایین آمدن هستند. تعدادی از پیکرهای مسافران هواپیمای آسمان به پایین قله منتقل شدند و دیگر گروه‌های امدادی نیز در حال انتقال به پایین قله هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: گروه 16 نفره دیگری همراه با تعدادی از اجساد در حال پایین آمدن از قله هستند. همچنین گروهی 40  نفره در حال صعود به قله هستند تا جایگزین گروه مستقر در قله شوند و عملیات جست و جو امشب ادامه داشته باشد.

مومنی افزود: شرایط جوی منطقه بسیار ناپایدار و بد است و قرار شده با تعویض این گروه‌ها در صورتی که شرایط جوی اجازه دهد به کار جست‌و‌جو ادامه دهند در غیر این صورت گروه دوم در دامنه کوه مستقر شده تا با بهبود هوا عملیات را شروع کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی پیکرها تحویل پزشکی قانونی یاسوج داده می‌شود تا مراحل شناسایی از طریق DNA ادامه پیدا کند. درحال حاضر تمام نیروهایی که به پایین کوه رسیدند نیروهای هلال احمر بوده و تکاوران ارتش نیز درحال پایین‌آمدن هستند اما از وضعیت آنان اطلاعی ندارم.

برنا

پربیننده ترین خبرها