پیکر شهدای انتظامی حادثه خیابان پاسداران تشییع شد

پیکر شهدای انتظامی حادثه خیابان پاسداران تشییع شد
پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 - 12:40

پیکر پاک سه تن از شهدای نیروی انتظامی پایتخت، امروز (پنجشنبه) از محل ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تشییع شد.

العالم - ایران ـ سیاسی

آیین تشییع پیکر سه تن از شهدای ناجا امروز (پنجشنبه) با حضور خانواده شهدای انتظامی، مسئولان و فرماندهان انتظامی و جمعی از شهروندان در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد.

در این آیین پیکر استوار دوم رضا امامی، استوار دوم محمدعلی بایرامی و سرباز رضا مرادی علمدار، شهیدان حادثه خیابان پاسداران تهران ساعت 9:30 صبح طی مراسمی تشییع شد. 
این مراسم با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مسئولان در محل ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد. 
پس اقامه نماز میت، پیکر شهدا با شرکت هزاران تن از مردم خداجو از مرکز فرماندهی فاتب به سمت چهارراه قصر تشییع شد. 
تشییع کنندگان با شعارهای دست خدا بر سر ما خامنه ای رهبر ما، حسینم وای حسینم وای حسینم، کجایید ای شهیدان خدایی، مرگ بر آمریکا، لااله الاالله هادیان حزب الله از فرزندان روح الله رفتن به سوی الله و ای اهل حرم میر علمدار نیامد، علمدار نیامد، پیکر پاک شهدا را تا چهارراه قصر مشایعت کردند.
قرار است پیکر شهیدان رضا امامی در شهرستان بهارستان، رضا مرادی علمدار در شهر قدس و محمد علی بایرامی عصر امروز در بهشت زهرا به خاک سپرده شود.

جمعی از دراویش گنابادی عصر روز دوشنبه(30 بهمن ماه) با تجمع در خیابان پاسداران تهران محدوده کلانتری 102 ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، 3 مامور پلیس را در حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
این گروه از دراویش در اقدامی شبیه تروریست های داعش با یکدستگاه اتوبوس در خیابان پاسداران به سمت مردم، خودروها و نیروهای انتظامی حمله کرده و آنان را زیر گرفتند.

به دنبال این واقعه، نیروهای پلیس تهران بزرگ در اقدامی قاطع، حدود 300 نفر از آشوبگران از جمله عوامل اصلی این جنایت را دستگیر کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها