خط حزب‌الله ۱۲۲؛ پرچمی که برافراشته ماند

خط حزب‌الله ۱۲۲؛ پرچمی که برافراشته ماند
پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 - 18:26

صدوبیست‌ودومین شماره از نشریه خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «پرچمی که برافراشته ماند»، با موضوع «عدالت، گفتمانی که رهبرانقلاب، سه دهه آن را بر سر دست گرفته است» منتشر شد.

العالم- ایران/ سیاسی 

 به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صدوبیست‌ودومین شماره از نشریه خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «پرچمی که برافراشته ماند»، با موضوع «عدالت، گفتمانی که رهبرانقلاب، سه دهه آن را بر سر دست گرفته است» منتشر شد.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: پس از این، دولتی که بر سر کار آمد آشکارا شعارش را «عدالت» قرار داده بود. در این دوره رهبر انقلاب، برای جهت‌دهی درست به رویکرد عدالت‌خواهی و مصونیت یافتن آن از آفاتِ گوناگون اقدام کردند: «اگر معنویت نشد، عدالت تبدیل می‌شود به ظاهرسازی و ریاکاری؛ اگر عقلانیت نشد، عدالت اصلاً تحقق پیدا نمی‌کند.»(1387/06/02) 

این در حالی بود که رهبر انقلاب در اینجا هم صریح و قاطعانه نسبت به روش‌های نادرستی که سعی می‌شد «عدالت‌خواهی» معرفی شوند موضع‌گیری کردند. ردِ افشاگری‌های غیراخلاقی و اثبات‌نشده از مصادیق این «پاسبانی از عدالت و عدالت‌خواهی» بود. 

خط حزب‌الله در بخش دیگری از شماره جدید خود، آورده است: رهبر انقلاب، روز یکشنبه، در دیدار گروهی از مردم آذربایجان شرقی، بیانات مهمی پیرامون کارکردها، اولویت‌‌ها، آسیب‌ها و آینده‌ی انقلاب ایراد فرمودند.

نظر به اهمیت این دیدار، گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «صاحبان انقلاب بدانند» به این موضوع برای فهم حرکت انقلاب از نگاه رهبر انقلاب پرداخته است.

همچنین این هفته، نشریه خط حزب‌الله در ستون معرفی کتاب به تازه‌ترین اثر منتشرشده توسط انتشارات دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اشاره کرده است.

«کتاب عدالت» کتابی برای عدالت‌خواهی در تراز انقلاب اسلامی که به ترسیم چارچوبی روشن ازعدالت و عدالت‌خواهی در اندیشه‌ی رهبر انقلاب پرداخته است.

بت درونت را بشکن، مؤمنین خدمتگاران یکدیگرند، خداوند زن و مرد را اینگونه کنارهم قرار داده است، حصر اقتصادی جوانان را بیدار کرد، این کانون را برای دل‌های مردم نگه دارید و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوبیست‌ودومین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید سید فرید فاطمی تقدیم شده‌است.

پربیننده ترین خبرها