طی 2 هفته گذشته

کشته شدن هفت نظامی مصری و 71 تروریست

کشته شدن هفت نظامی مصری و 71 تروریست
جمعه 4 اسفند 1396 - 01:52

ارتش مصر روز پنجشنبه اعلام کرد طی 2 هفته گذشته و با آغازعملیات نظامی مبارزه فراگیر بر ضد تروریسم در سیناء، دست کم هفت نظامی مصری و 71 فرد مسلح کشته شدند .

العالم-مصر

سرهنگ تامر الرفاعی سخنگوی ارتش مصر در کنفرانس خبری برای تشریح  آخرین تحولات در خصوص عملیات نظامی فراگیر در مناطق مختلف کشور که از تاریخ 9 فوریه ( 20 بهمن ) آغاز شده است، گفت: طی دو هفته گذشته دست کم هفت نظامی مصری در درگیری با عناصر مسلح وابسته به گروههای تروریستی کشته و شش تن دیگر زخمی شدند .

 سرهنگ تامر الرفاعی افزود: در این مدت همچنین 71 ترویست وابسته به گروه‌های تکفیری کشته شدند و نیروهای امنیتی مصر همچنین 1857 تن از عناصر مسلح ، افراد مظنون و تحت تعقیب را بازداشت کردند که برخی از آنان اتباع کشورهای دیگر هستند .

 به گزارش آناتولی، سخنگوی ارتش مصر تاکید کرد نیروی هوایی ارتش نیز در دو هفته گذشته 158 موضع متعلق به عناصر تروریستی را تخریب کردند و 413 موضع دیگر بر اثر حملات توپخانه ای ارتش مصر منهدم شدند.

یگان های ارتش و نیروهای پلیس مصر در این مدت همچنین 14 خودروی حامل انواع سلاح را در مرزهای غربی کشور با لیبی کشف و منهدم کردند .

نیروهای امنیتی مصر 112 خودروی دیگر متعلق به عناصر تکفیری را در شبه جزیره سینا منهدم و سه تونل زیرزمینی را در مرزهای مشترک مصر و نوار غزه تخریب کردند .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها