المهندس: مغنیه در امام خمینی، امام خامنه ای و سید نصرالله ذوب شده بود / عماد و قاسم سلیمانی مانند برادران دو قلو بودند

المهندس: مغنیه در امام خمینی، امام خامنه ای و سید نصرالله ذوب شده بود / عماد و قاسم سلیمانی مانند برادران دو قلو بودند
جمعه 4 اسفند 1396 - 16:52

معاون بسیج مردمی عراق گفت مغنیه نقش اساسی در انتفاضه شعبانیه و در سال 2003 و پس از آن داشت و مانند برادری بزرگتر برای تمام گروه های مقاومت فلسطین بود

العالم - عراق

ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق در یادواره دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه در بغداد گفت که مغنیه با تمام توان از مقاومت فلسطین حمایت کرد، ستون مقاومت و فداکاری برای مجاهدین و کارشناس امنیتی و نظامی بود.

وی تاکید کرد که عماد مغنیه معادله عملیات هجومی را به بازدارندگی و معادله ای تغییر داد که امروز حاکیست که "اسراییل" باقی بماند یا نماند.

المهندس گفت که مغنیه نقش اساسی در انتفاضه شعبانیه و در سال 2003 و پس از آن داشت و مانند برادری بزرگتر برای تمام گروه های مقاومت فلسطین بود و ضمن ایفای نقش در لبنان، فلسطین و عراق بود و نقش مهمی در زمینه تاسیس و حمایت از گروه های مزبور با تمام توان ایفا نمود. 

وی در ادامه تصریح کرد: مغنیه باهوش و بسیار متواضع و صبور در برابر سختی ها بود، هزاران رزمنده عراقی را آموزش داد، در فعالیت بسیج مردمی حاضر بود و فرماندهان سپاه که به بیروت رفتند در مکتب وی درس آموختند.

المهندس گفت که مغنیه در امام خمینی، امام خامنه ای و سید نصرالله ذوب شده بود، او و قاسم سلیمانی مانند دو قلو بودند و با هم مقاومت را در لبنان، فلسطین و عراق بنا نهادند.

پربیننده ترین خبرها