قهرمان والیبال ساحلی"تور جهانی سه ستاره کیش" مشخص شد

قهرمان والیبال ساحلی
شنبه 5 اسفند 1396 - 19:44

تیم لهستان یک در رویارویی با لتونی یک به عنوان قهرمان تور جهانی سه ستاره کیش دست یافت و جایزه 11 هزار دلاری این رقابت ها را از آن خود کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی کیش که از یکم اسفندماه جاری در این جزیره مرجانی آغاز شد، عصر شنبه با معرفی تیم های اول تا چهارم به پایان رسید.
در دیدار نهایی و هشتادمین مسابقه تور جهانی کیش، تیم های لتونی یک با ترکیب (مارتینز پلاوینز - ادگارز تاکس) و لهستان یک با ترکیب (ماریوش پرودل - جاکوب شالان کیویکس) برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.
لهستانی ها در 2 ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 18 و 24 بر 22 حریف خود را شکست دادند تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، پاداش 11 هزار دلاری را به دست آورند.
تیم لتونی یک نیز با کسب عنوان نایب قهرمانی، هشت هزار دلار پاداش دریافت کرد.
در دیدار رده بندی این رقابت ها نیز تیم های اتریش سه (جولیان هورل - توبیاس وینتر) و آلمان دو (الکساندر واکِنهورست - سیون وینتر) برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند.
نماینده آلمان نیز در 2 ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 11 به پیروزی رسید و مقام سومی را از آن خود کرد و جایزه 6 هزار دلاری را به دست آورد.
تیم اتریش سه نیز با پذیرش شکست در دیدار رده بندی، در جایگاه چهارم قرار گرفت و پاداش چهار هزار و 800 دلاری به دست آورد.
در جدول مقدماتی این رقابت ها، 32 تیم در دو مرحله به صورت حذفی به مصاف یکدیگر می روند و بعد از برگزاری 24 مسابقه، هشت تیم برتر راهی جدول اصلی تور جهانی کیش شدند. 
تعداد سه زمین اصلی و 2 زمین تمرین برای برگزاری این رقابت ها در جزیره کیش در حال آماده سازی است. 
دور قبل این رقابت ها سال گذشته در کیش با قهرمانی روسیه و نایب قهرمانی قطر برگزار شد و یک نماینده از کشورمان نیز در جدول اصلی حضور داشت. 
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی، تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند. 
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها