سکوت پلیس انگلیس درباره علت انفجار لستر / 7 نفر مصدوم شدند

سکوت پلیس انگلیس درباره علت انفجار لستر / 7 نفر مصدوم شدند
دوشنبه 7 اسفند 1396 - 06:44

پلیس انگیس درباره علت انفجار مهیب در شهر لستر و تلفات احتمالی آن اظهار نظر نکرده است.

العالم - اروپا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از لندن پلیس انگلیس مسیرهای منتهی به محل انفجار را که ساختمانی تجاری است مسدود و اعلام کرده در حال بررسی علت این انفجاری است که از آن به عنوان حادثه یاد کرده است.

انفجاری که ساکنان خیابان هینکلی می گویند پس از شنیدن صدای مهیب، آتش سوزی گسترده را نیز شاهد بودند.

مقامات محلی اعلام کردند شماری خودروی امدادی و اتش نشانی به محل انفجار و اتش سوزی  اعزام شده اند اما از مهار این اتش سوزی هنوز خبری منتشر نشده است اما منابع محلی می گویند اتش سوزی مهار شده است اما دود ناشی از ان همچنان مشاهده می شود و ساختمانهای اطراف محل انفجار تخلیه شده و خیابانهای منتهی به محل وقوع انفجار نیز همچنان مسدود است.

پلیس انگلیس شامگاه یکشنبه از وقوع انفجاری مهیب در شهر لستر در مرکز این کشور خبر داد و گفت در این انفجار یک مغازه و یک ساختمان مسکونی تخریب شد و دستکم شش نفر هم زخمی شدند.

به گفته منابع بیمارستانی، حال دو تن از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

پلیس انگلیس در توییتر نوشت: "فعلا هیچ دلیلی در دست نیست که بتوان ثابت کرد این انفجار، ماهیت تروریستی داشته است. پلیس و آتش نشانی در مورد این حادثه تحقیقاتی را به طور مشترک آغاز کرده اند".

در عکس ها و تصاویر ویدئویی، شعله های آتش که به آسمان زبانه می کشند دیده می شود و مطبوعات هم گفته اند احتمالا یک ساختمان مسکونی و یک مغازه در این انفجار تخریب شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها