بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین؛

قدس بزرگ پایتخت ابدی سرزمین تاریخی فلسطین باقی خواهد ماند

قدس بزرگ پایتخت ابدی سرزمین تاریخی فلسطین باقی خواهد ماند
دوشنبه 7 اسفند 1396 - 09:49

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اقدام تحریک آمیز آمریکا در ادعای تعیین موعد مقرر برای انتقال سفارت این کشور به شهر قدس را محکوم کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه ای اقدام تحریم آمیز آمریکا در ادعای تعیین موعد مقرر برای انتقال سفارت این کشور به شهر قدس را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی اقدام تحریک آمیز آمریکا در ادعای تعیین موعد برای انتقال سفارت این کشور به شهر قدس را قویا محکوم می کند.

این اقدام آمریکا در روز نکبت رفتاری تحریک آمیز بوده و احساسات و عواطف امت اسلامی و عربی و ملت فلسطین را جریحه دار خواهد کرد.

بی تردید اقدامات دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی هرگز موجب تحریف حقایق تاریخی ملت فلسطین نخواهد شد و هیچ مشروعیتی به رژیم اشغالگر قدس نمی بخشد. جهان اسلام و افکار عمومی جهان یقین دارد که قدس بزرگ پایتخت ابدی و همیشگی سرزمین تاریخی فلسطین باقی خواهد ماند و مرزهای اصیل فلسطین را مبارزین حق طلب و آزاده با مقاومت و خون خویش ترسیم خواهند کرد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از همه پارلمان‌های جهان، نهادهای بین المللی، پارلمان اروپا، سازمان کنفرانس همکاری اسلامی و جنبش غیرمتعهدها می‌خواهد این تصمیم مداخله جویانه آمریکا که می تواند منطقه را رو در روی رژیم صهیونیستی قرار دهد محکوم و تدابیر لازم در جهت تغییر موضع دولت آمریکا اتخاذ کنند.

 

پربیننده ترین خبرها