وحشت صهیونیست ها از کوچکترین دختر خبرنگار دنیا + فیلم

دوشنبه 7 اسفند 1396 - 12:55

مسئولان رژیم صهیونیستی این روزها کوچکترین دختر خبرنگار جهان را خطری برای موجودیت رژیم خود می دانند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، نام این دختر 11 ساله "جنی جهاد" از اهالی روستای النبی صالح (ع) است که در معرض حملات تبلیغاتی و تحریک آمیز گسترده دستگاههای رژیم صهیونیستی قرار دارد.

جنی جهاد تنها دختر خانواده ای است که خود را کوچکترین خبرنگار در جهان توصیف می کند. این توصیفی درست است زیرا او از چهارسال پیش تاکنون با فیلم ها و تصاویر متعدد حضور خود در نزدیکترین محل های درگیری بین فلسطینی ها با نیروهای رژیم صهیونیستی را مستند سازی کرده است.

این فیلم ها و تصاویر برخورد تجاوزگرانه و وحشیانه نیروهای رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها را برملا می کند.

جنی جهاد در گفت وگو با خبرنگار العالم تاکید کرد که صهیونیست ها نمی خواهند که پیام من و واقعیت وضعیت کودکان و نوجوانان فلسطینی به گوش جهانیان برسد.

در همین زمینه، شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که گزارش محرمانه وزارت امور راهبردی اسرائیل این دختر فلسطینی روستای النبی صالح (ع) را که در یکی از مدارس رام الله درس می خواند، خطری امنیتی در آینده برای این رژیم توصیف کرده است.

این گزارش محرمانه همچنین جنی جهاد را "عهد التمیمی آینده" قلمداد کرده است.

در همین حال، "نوال التمیمی" مادر جنی الجهاد در گفت وگو با خبرنگار العالم، رژیم صهیونیستی را مسئول جان فرزند خود یا هرگونه آسیب رسیدن به وی دانست و از سازمان های حقوق بشری و سازمانهای مدافع حقوق کودکان خواست تا به سخنان تحریک آمیز و حملات صهیونیست ها علیه فرزندش توجه کنند.

براساس گزارش محرمانه یاد شده، این دختر 11 ساله که انگلیسی صحبت می کند و چهره ای اروپایی – آمریکایی دارد، از چهار سال پیش مقاومت خود در برابر نیروهای اسرائیلی را مستند سازی می کند. 

در این گزارش آمده است: این دختر در محلی زندگی می کند که خط مقدم درگیری ها در کرانه باختری بین فلسطینی ها و نیروهای اسرائیلی است لذا نیازی ندارد که برای رسیدن به محل درگیری ها تلاش زیادی صورت دهد.


6

پربیننده ترین خبرها