وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان آذربایجان غربی:

رضایت مردم از مسئولان اساس حکومت اسلامی است/ حوادث و توطئه‌های دشمن در دی‌ماه با وحدت و یکپارچگی خنثی شد

رضایت مردم از مسئولان اساس حکومت اسلامی است/ حوادث و توطئه‌های دشمن در دی‌ماه با وحدت و یکپارچگی خنثی شد
سه شنبه 8 اسفند 1396 - 23:18

حجت‌الاسلام علوی رضایت مردم از مسئولان را اساس حکومت اسلامی دانست و گفت: در جامعه اسلامی امنیت باید بطور گسترده و رضایت به صورت عمومی برقرار شود.

العالم - ایران / سیاسی

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز سه‌شنبه در یازدهمین جلسه شورای اداری استان که با حضور مسئولین و مدیران استانی برگزار شد، گفت: کم کاری‌ها و فراری دادن سرمایه‌ها بازی درون زمین دشمن است و باید برای جلوگیری از فرار سرمایه های کشور با تخلفات بخش اقتصادی به صورت هوشمندانه برخورد کرد. خدمت به مردم در نظام نعمتی است که باید با خدمت رسانی بی منت شکر آن را بجا آوریم.

علوی با بیان اینکه مسئولیت‌ها امانتی الهی از سوی مردم است که در اختیار مدیران و مسئولان قرار گرفته، گفت: اسلام حکومت با سبقه الهی را برای مردم می‌داند تا در سایه آن کرامت، امنیت، عدالت و معیشت آنها مهیا شود.

وی رضایت مردم از مسئولان را اساس حکومت اسلامی دانست و تصریح کرد: در جامعه اسلامی امنیت باید بطور گسترده و رضایت به صورت عمومی برقرار شود و خوش اخلاقی و خوش رویی با مردم از عوامل کسب رضایت است.

وی امنیت را پیش شرط ضروری در همه بخش‌ها دانست و یادآور شد: امنیتی که با فضای خشک بوجود بیاید نمی تواند پایدار باشد بلکه امنیت باید بصورت شاد و همراه با نشاط و آرامش برقرار شود و در این شرایط است که ایمان رشد می کند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: همه شهروندان که در چهارچوب قانون عمل می کنند و درون نظام هستند همه باید از امنیت و عدالت برخوردار شوند و برقراری آن وظیفه حکومت اسلامی است.

وی ارتقا قدرت دفاعی و نظامی را برای ایجاد ترس و هراس در میان دشمنان و برقراری آرامش در دل مردم جامعه ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هرچه در توان داریم باید صرف استحکام، وحدت و همدلی با یکدیگر کنیم چرا که نتیجه اختلافات و دعواها، زمین خوردن و هلاکت است.

علوی با اشاره به حوادث دی ماه که موجب امید در دشمنان شد، افزود: با وحدت و یکپارچگی این حوادث و توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

وی ضمن قدردانی از اداره اطلاعات استان اظهار داشت: امنیت موجود نتیجه همدلی همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، سیاسی اعم از سپاه، نیروهای ناجا، مرزبانی، بسیج، استانداری و قوه قضائیه است.

در یازدهمین جلسه شورای اداری استان مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان غربی معرفی شد همچنین از زحمات و تلاش های مدیرکل سابق اطلاعات استان آذربایجان غربی تجلیل بعمل آمد. 

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها