سورپرایزهای دربی چه کسانی هستند؟

سورپرایزهای دربی چه کسانی هستند؟
پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 - 12:29

گمانه زنی ها درباره سورپرایزهای دربی به اوج خود رسیده است.

العالم - ایران / ورزشی

در فاصله چند ساعت تا آغاز دربی هشتاد و ششم همه از سورپرایزهای احتمالی این مسابقه صحبت می کنند. تا بوده همین بوده؛ دربی است و سورپرایزهایی که سرمربیان دو تیم سعی می کنند داشته باشند تا اردوی رقیب را به هم بریزند و تفکرات همتای خود را به هم بریزند.

حالا همه گمانه زنی ها شروع شده است. همه از سورپرایزهای احتمالی دو تیم در دتربی صحبت می کنند. اینکه چه کسی بازی می کند و چه کسی خیر. اینکه کدام ستاره نیمکت نشین می شود و کدام یک به ترکیب برمی گردد.

اما سورپرایز پرسپولیس چیست؟ محسن مسلمان. بله. هافبکی که چند هفته است مورد غضب برانکو قرار گرفته و در سخت ترین شرایط هم به او بازی نداده است. رابطه این دو شکراب شده اما حالا به نظر می رسد این مشکل در حال مرتفع شدن است. مسلمان مهره ای نیست که به راحتی بتوان از او گذشت و شاید دربی بهترین فرصت برای این ستاره باشد تا بازهم به ترکیب برگردد و آشتی کنانش با برانکو برگزار شود. مسلمان یک دربی باز قهار است و سابقه گلزنی در آن را هم دارد و چه بازگشتی بهتر از این مسابقه؟

اما در استقلال. آبی پوشان با توجه به غایبانی که دارند تقریبا ترکیبشان قابل پیش بینی تر است اما شاید تنها نکته ابهام برانگیز و مشکوک آنها بویان نایندنوف خواهد بود. هافبک مقدونیه ای استقلال از وقتی که به این تیم آمده هنوز فرصت بازی نداشته و مصدومیت عجیب و غریبش هم مزید بر علت شد تا از ترکیب بیرون بماند.

با این حال این هافبک تازه وارد استقلالی ها می تواند به عنوان جانشین جپاروف یا دیگر هافبک های استقلال در زمین مسابقه حاضر شود و نا شناخته بودن و البته سبک بازی متفاوت او نسبت به دیگر هافبک های این تیم می تواند سورپرایز شفر برای این دیدار باشد. گرچه خود شفر اعتقاد دارد برای دربی سورپرایز ندارد.
حال باید دید در روز بازی کدام یک از تیمها می توانند با سورپرایزهایشان دیگری را غافل کنند.

ایلنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها