خبرنگار العالم گزارش داد؛

جدیدترین اخبار از یمن؛ روز سیاه برای سعودی ها/ هلاکت ده ها مزدور سعودی در عملیات های مختلف نیروهای یمنی

جدیدترین اخبار از یمن؛ روز سیاه برای سعودی ها/ هلاکت ده ها مزدور سعودی در عملیات های مختلف نیروهای یمنی
جمعه 11 اسفند 1396 - 19:34

ده ها مزدور سعودی امروز در عملیات های مختلف نیروهای یمنی به هلاکت رسیدند.

العالم _ یمن

به گزارش خبرنگار العالم در یمن، حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران آل سعود در تبه الجمارک و التباب در مجاورت آن در طور الباحه در استان لحج به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران انجامید.

همچنین حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران سعودی در منطقه المهاشمه به انهدام 3 خودروی جنگی مزدوران انجامید که تمام سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

طبق این گزارش عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران آل سعود در الهیجه در المصلوب واقع در استان الجوف نیز به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران سعودی منتهی شده است.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد؛ ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمله به مواضع مزدوران آل سعود در ساحل غربی دهها نفر از آنان را کشته و زخمی کردند و یک زره پوش آنان را منهدم کردند که 10 سرنشین آن به هلاکت رسیدند و بقیه گریختند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمله به مواضع مزدوران آل سعود در روستای یعیس و الحیافی در مریس در استان الضالع شماری از مزدوران را کشته و زخمی کردند.

تجمع سربازان سعودی و مزدوران آل سعود در پایگاه جبال العقبه و روستای حامضه در جیزان نیز با توپخانه نیروهای یمنی گلوله باران شد.

همچنین تجمع سربازان آل سعود در پایگاه السدیس در نجران با "آر پی جی" هدف واقع شد.

طبق این گزارش؛ توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع مزدوران ارتش سعودی را در صحرای البقع با توپخانه در هم کوبید.

3 سرباز آل سعود نیز در شمال صحرای میدی در حجه هدف قناصه نیروهای یمنی قرار گرفته شدند و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع دشمن در این منطقه را هدف قرار داد.

همچنین چند موشک کاتیوشا به تجمع مزدوران آل سعود در پایگاه الخنجر در بخش خب و الشعف در شرق الجوف شلیک شد.

یک خودروی ارتش آل سعود در روستای قوی در جیزان واژگون شد و یک سرباز آل سعود در بخش قشبه در عسیر با قناصه هدف واقع شده است. 

206 

پربیننده ترین خبرها