پایان نمونه‌برداری از بقایای اجساد انتقالی به یاسوج

پایان نمونه‌برداری از بقایای اجساد انتقالی به یاسوج
شنبه 12 اسفند 1396 - 09:06

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد از پایان نمونه‌برداری تمامی نمونه‌های منتقل شده از هواپیمای تهران - یاسوج خبر داد.

العالم - ایران

کامروز امینی، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویر احمد در درباره آخرین وضعیت شناسایی بقایای اجساد منتقل شده از هواپیما تهران - یاسوج گفت: امروز طی دو مرحله سری دیگری از بقایای اجساد مسافران هواپیمای تهران - یاسوج آورده شد.

وی ادامه داد: به محض دریافت نمونه‌ها ،شبانه مراحل احراز هویت شامل کدگذاری و نمونه‌‌برداری انجام شده است. این نمونه‌ها به آزمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی استان فارس منتقل شده تا در اسرع وقت پاسخ نمونه‌‌ها به ما منتقل شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طی روزهای گذشته نمونه‌برداری از تمامی خانواده‌های مسافران این هواپیما انجام شده و تمامی فرمول‌های ژنتیک خانواده‌ها آماده است و هر نمونه در هر ابعادی از که به پایین منتقل شود به سرعت احراز هویت خواهد شد.

امینی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون فردی احراز هویت شده است؟ تصریح کرد: بله؛ اما باتوجه به اینکه باید این نمونه‌ها و بقایا جمع‌بندی شوند، اعلام نخواهد شد و باید صبر کنیم تا پیکرها و بقایای باقیمانده به وضعیت بهتری از نظر تعداد و کمیت برسد تا در آن موقع وضعیت تحویل‌دهی اجساد به خانواده‌‌ها مشخص شود.

ایلنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها