تماشای آفلاین ویدیو‌های یوتیوب؛ به‌زودی

تماشای آفلاین ویدیو‌های یوتیوب؛ به‌زودی
شنبه 12 اسفند 1396 - 13:50

گوگل به کاربران ۱۲۵ کشور جهان این امکان را می‌دهد تا به تماشای آفلاین ویدیوهای موردنظر خود بپردازند.

العالم - گوناگون

گوگل بعنوان شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار و اپلیکیشن کاربردی یوتیوب، به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور افزایش امکان استفاده کاربران در بسیاری از کشورهایی با پهنای باند اینترنت بسیار کم و سرعت اینترنت پایین، به آنها این اجازه را بدهد تا بتوانند ویدیوهای موردنظر و مورد علاقه خود را به صورت آفلاین نیز دانلود و مشاهده کنند.

به گزارش وب سایت phonearena، گوگل بعنوان شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار و اپلیکیشن کاربردی یوتیوب، به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور افزایش امکان استفاده کاربران در بسیاری از کشورهایی با پهنای باند اینترنت بسیار کم و سرعت اینترنت پایین، به آنها این اجازه را بدهد تا بتوانند ویدیوهای موردنظر و مورد علاقه خود را به صورت آفلاین نیز دانلود و مشاهده کنند.

شبکه‌های اجتماعی بسیاری این روزها به دنبال برقراری سرویس و نسخه‌های لایت از اپلیکیشن‌های خود هستند تا به کاربرانی که در کشورهای در حال توسعه با سرعت اینترنت پایین هستند، این امکان را بدهند تا از خدمات این نرم‌افزارها، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شوند و کسی نباشد که به خاطر سرعت پایین اینترنت از این خدمات محروم باشد.

اکنون از این پس کاربران و طرفداران یوتیوب قادر خواهند بود ویدیوهای موردنظر را به راحتی حتی با سرعت پایین اینترنت دانلود کرده و بعدا به تماشا بنشینند بدون آنکه نیازی به اتصال به شبکه اینترنت باشد.

گوگل تاکید کرده است که به زودی این قابلیت برای کاربران در بیش از ۱۲۵ کشور جهان قابل دسترسی و استفاده خواهد بود. یوتیوب معروف‌ترین وب‌گاه بارگذاری و تماشای ویدئوست که دفتر مرکزی آن در شهر سان برونو ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا مستقر شده است.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها